حمایت ازسرمایه‌گذاران اردبیلی درحوزه راهسازی

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل از حمایت همه‌جانبه این اداره‌کل از پروژه‌های راهسازی با سودآوری بیشتر برای سرمایه‌گذاران خبر داد.
کد خبر: ۱۲۸۰۳۸
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۸ 12 November 2015

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، خلیل محبت‌خواه عصر امروز در جریان بازدید از پروژه‌های در دست اجرای اداره راه و شهرسازی در شهرستان پارس‌آباد اظهار کرد: شرایط کنونی بودجه‌ای کشور ایجاب می‌کند تا از توان سرمایه‌گذاران بخش خصوصی حوزه راه و شهرسازی در استان استفاده کنیم.

وی تصریح کرد: شهرستان پارس‌آباد ظرفیت‌های بالقوه زیادی دارد و با استفاده از توان مالی سرمایه‌گذاران بخش خصوصی می‌توان گام‌های مهمی در توسعه و آبادانی بیشتر این خطه زرخیز برداشت.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل با تأکید بر اینکه تکمیل بیمارستان پارس‌آباد از نیازهای مهم و حیاتی پارس‌آباد است، گفت: بیمارستان در حال احداث پارس‌آباد هم اکنون بالای 85 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در صورت تأمین اعتبارات مورد نیاز تا پایان سال مالی سال 95 به اتمام می‌رسد.

محبت‌خواه افزود: اولویت اول راه و شهرسازی در شهرستان پارس‌آباد احداث مسیر چهار خطه پارس‌آباد – سه راهی سربند است که قسمت اول آن به طول چهار کیلومتر اجرا شده و چهار کیلومتر بعدی نیز در صورت مساعد بودن شرایط جوی احداث می‌شود.

وی به بهسازی و لکه‌گیری پنج کیلومتر از راه روستایی عربلو – حاج عوض اشاره کرد و ادامه داد: ارتقا مشخصات این راه روستایی به جاده فرعی به طول 32 کیلومتر جزو اولویت‌های راه و شهرسازی در شهرستان پارس‌آباد است که راه ارتباطی 22 روستای پرجمعیت را تشکیل می‌دهد و در صورت تأمین اعتبار مورد نیاز عملیات ارتقا آن آغاز می‌شود.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: برای آسفالت جاده‌هایی که نیاز به روکش دارند، برنامه ویژه‌ای داریم و تمام تلاش خود را جهت ایمن‌سازی کلیه محورهای مواصلاتی استان به کار می‌بندیم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل همچنین از شهرک مسکن مهر پارس‌آباد بازدید کرد و گفت: خوشبختانه مسکن مهر در این شهرستان پیشرفت خوبی داشته و اداره راه و شهرسازی شهرستان نیز در مورد آماده‌سازی، محوطه‌سازی و تسطیح کمک تعاونی‌های دست‌اندرکار است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار