در نشست مشورتي دهياران بخش صوماي برادوست مطرح شد؛

نريماني: در سایه اتحاد، آرامش و امنیت حاصل خواهد شد

نشست مشورتی دهیاران بخش صوماي برادوست صبح امروز با حضور بخشدار اين بخش در سالن اجتماعات بخشداری برگزار شد.
کد خبر: ۱۲۸۰۰۸
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۱ 12 November 2015


به گزارش تابناک آذربایجان غربی و به نقل از روابط عمومي فرمانداري اروميه از بخشداري صوماي برادوست، نشست مشورتی دهیاران بخش صوماي برادوست با حضور رؤسا و نمايندگان ادارات راه و شهرسازي، مركز بهداشت، آب و فاضلاب روستايي، حفاظت محيط زيست شهرستان اروميه و دهياران بخش برگزار و آخرين اقدامات انجام يافته و برنامه هاي در دست اجرا مورد بررسي قرار گرفت.


بخشدار صومای برادوست در اين جلسه با اشاره به حادثه تلخ سرزمین منا، عدم مدیریت صحیح مسئولان عربستاني را عامل این فاجعه دانسته و اظهار داشت: حفظ کرامت انسانی و ایجاد نظم و انضباط در برگزاری جلسات در راستاي رعايت احترام متقابل، بايد مد نظر تمامي مديران قرار گيرد.

سليمان نريماني با بيان خدمات شایان دولت در منطقه، دهیاران را نماینده دولت در روستاها معرفي كرده و گفت: وحدت و تعامل بین شورا و دهیاران، رمز موفقیت آنها بوده و بي شك در سایه اتحاد بین مردم، آرامش و امنیت حاصل خواهد شد.

وی در ادامه به ظهور پدیده زشت قاچاق مهاجرين افغانی در منطقه اشاره و افزود: عاملین و دست اندرکاران این معضل در جامعه منفور بوده و هوشیاری و حضور چشمگیر دهیاران در روستاها و ارتباط تنگاتنک آنها با بخشداری، در اين زمينه ضروري است.

بخشدار صوماي برادوست در پايان تاکید كرد: دهياران بايد مسائل و مشکلات روستا را به بخشداری انعکاس دهند تا از مبادی ذیربط پیگیری شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار