
«ناصر حسینی» مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه، در گفتوگو با خبرنگار تابناک در استان کرمانشاه، گفت: آموزش عامل مهمی در ارتقا و لازمه تعالی و توسعه هر سازمان است و اجرای ۱۱ هزار و ۴۴۰ نفرساعت دوره آموزشی در نیمه نخست سال جاری، نشاندهنده عزم شرکت گاز برای بهبود کیفیت خدمات و افزایش بهرهوری است.
وی با تأکید بر نقشآفرینی آموزش در بهروزرسانی دانش و مهارت کارکنان، افزود: آموزشهای هدفمند و مستمر میتواند ضمن ارتقای خدمات، مانع هدررفت منابع سازمانی شود. وی افزود: در ششماهه نخست سال جاری، ۹ هزار و ۸۸ نفرساعت آموزش ویژه کارکنان رسمی و قرارداد مستقیم و ۲ هزار و ۳۵۲ نفرساعت آموزش برای کارکنان ارکان ثالث و مشاور شرکت برگزار شده است.
مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه، اظهار کرد: این آموزشها در قالب ۴۲ دوره تخصصی انجام شده که ارزیابیها، اثربخشی ۸۲.۵ درصدی آن را نشان میدهد.
وی عنوان کرد: علاوه بر دورههای استانی، دو دوره آموزشی برای دبیران هیأت مدیره شرکت ملی گاز ایران با حضور رئیس امور مجامع و دوره قانون مناقصات برای امور اجرایی استانهای همجوار نیز از جمله فعالیتهای فرااستانی و ملی بوده است.
حسینی در پایان با بیان اینکه کاربردی بودن آموزشها و افزایش کیفیت آنها، دو محور اصلی برنامه آموزشی شرکت است، تأکید کرد: هدف ما ارائه خدمت مطلوب به مردم، افزایش کارایی سازمان و تحقق مأموریتهای راهبردی شرکت گاز در استان کرمانشاه است.
انتهای پیام/