صادقی در گفتگو با تابناک تهران مطرح کرد؛

جزئیات اولین مانور پرتوی در پایتخت

تابناک تهران- رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از هماهنگی خوب استانداری و شهرداری تهران در برگزاری اولین مانور پرتوی پایتخت خبر داد و گفت: این مانور سنجش خوبی برای آمادگی دستگاه ها است.
کد خبر: ۱۱۸۸۰۵
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۸ 27 October 2015
احمد صادقی در گفتگو با خبرنگار تابناک تهران، درباره برگزاری مانور پرتوی در هفته پدافند غیر عامل اظهار داشت: روز گذشته  جلسه کارگروه های مدیریت بحران پدافند غیرعامل تشکیل و سناریوی فرضی برای مانور پرتوی تعیین شد. بر این اساس در ساعت صفر فراخوان برای مانور اعلام و میزان آمادگی دستگاه ها سنجیده خواهد شد.

وی با بیان اینکه این رزمایش برای اولین بار در تهران برگزار می‌شود افزود: در سال های گذشته مانورهای مختلفی در پدافند غیر عامل برگزار شده است. یکی از نکات مثبت این رزمایش هماهنگی بسیار خوب در مجموعه استانداری تهران و شهرداری تهران  است.

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران تهران ادامه داد: دو نوع کارگروه تخصصی در این مانور ها فعال است؛ کارگروه تخصصی مرتبط با مدیریت بحران همانند جستجو و نجات، تخلیه اضطراری، شریان های حیاتی، امنیت و .. کارگروه های تخصصی مباحث پرتوی مانند رقص پایش، پرتو زدایی، رفع آلودگی و ..

لازم به ذکر است؛ هفته پدافند غیرعامل از 4 آبان ماه آغاز شده و در روز 9 آبان سناریوی قطعی برق در پایتخت برگزار می شود. برگزاری مانور فرضی اصلاح و بهینه سازی شبکه برق رسانی در منطقه برق 'بوعلی'، برگزاری کمیته عالی پدافند غیرعامل به منظور بررسی عملکرد شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ با حضور مسؤولان شرکت توانیر و سازمان پدافند غیرعامل کشور و همچنین برپایی نمایشگاه دستاوردهای پدافند غیرعامل از مهمترین برنامه های این هفته است.



اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار