بيانيه مجمع فرق ادیان مذاهب هرمزگان در پی شهادت سید حسن نصرالله

گروه استان‌ها - مجمع فرق ادیان مذاهب هرمزگان با صدور بیاینه ای شهادت سید حسن نصرالله را تسلیت گفتند.
کد خبر: ۱۱۸۵۸۳۳
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۸ 30 September 2024

به گزارش تابناک هرمزگان، مجمع فرق ادیان مذاهب هرمزگان در پی شهادت سید مقاومت شهید سید حسن نصرالله طی بیانیه ای رژیم صهیونیستی را محکوم کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّا لِلَّٰهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

با قلبی آکنده از اندوه و تاسف ناباورانه، سید مقاومت، نماد ولایت مداری و ولایت پذیری، سَمبُل بصیرت، کوه اُستُوار و محکم شهامت و شجاعت، مظهر اخلاص، نابغه سیاست و کابوس شب‌های سیاه رژیم رو به زوال صهیونیستی آسمانی شد و ردای شهادت را که بسیار برازنده قامت نورانی وی بود بر تن کرد تا بار دیگر به یاران و حریفان مسیر جهاد خویش یاد آوری نماید که مردان حزب خدا را پایانی جز شهادت نیست و مگر عاقبتی جز این می‌توان برای این مردان خدایی متصور شد؟!

شهادت مظلومانه این سید مجاهد و این فخر جهان اسلام آنقدر سهمگین است که سینه هایمان را به تنگ آورده و اشک را بر چشمان هر غیرتمند آزاده‌ای جاری ساخته و بی گمان آتشی که هم اکنون در قلبمان روشن گردیده در آینده‌ای نه چندان دور، عامل این جنایت شنیع، اسرائیل منحوس را در جهنمی ابدی خواهد سوزاند.

سید حسن نصرالله، فاتح قلب‌های بسیاری بود که همگی آن‌ها را حزب الله می‌نامند و دشمن گمان می‌کند حزب الله فقط لبنان است و فقط سید حسن نصرالله!

زهی خیال باطل، حزب الله یک اندیشه است و یک جریان متوقف ناشدنی در طول تاریخ!

حزب الله از آغاز تاریخ بشریت تا کنون مرز‌ها را درنوردیده و در مقابل حاکمان جور و استبداد و غارتگران و خونخواران ایستادگی نموده و هم اکنون در این برهه حساس تاریخی، سرنوشت غیرتمندان و دلیر مردان را رقم‌می زند.

عاشقان و محبان سید حسن نصرالله، همگی حزب الله هستند و حزب خدا فراتر از مرز‌های جغرافیایی است.

هر انسان آزاده‌ای اعم از مسلمان و غیر مسلمان که وجدان بیدارش ندای مقاومت را بشنود و در مقابل جرثومه فساد، رژیم ناپاک صهیونیستی به هر نحو ممکن با سلاح، قلم، عکس، شعار و... بایستد بی گمان سرباز حزب الله است.

اسرائیل فاسد سرمستانه بر پیکر شهدای ما جشن می‌گیرد و می‌پندارد جبهه مقاومت را در هم شکسته، اما جز نفرت، خواری و روسیاهی چیزی عایدش نخواهد گردید؛ چرا که بنیادش بسی سست است و بی پایه و بر باد!

هم اکنون برده‌های شیطان را توهم پیروزی فرا گرفته و بر اجساد مردان پاک خدا و کودکان بی گناه فلسطین و لبنان به پایکوبی می‌پردازند، اما عمر این سرمستی جنون آمیز کوتاه است و گذرا؛ چرا که در هیچ جنگی، تعداد زنان و کودکان کشته شده و خون‌های مقدس ریخته شده، پیروز نهایی را مشخص نمی‌سازد؛ بلکه این ایمان است که در نهایت پیروز پیکار‌های سخت و خونین میدان نبرد است.

و، اما پیام ما به دولت‌های منفعل منطقه و جهان اسلام:

از دشمن جز دشمنی نیاید

لیک ما ز یاران چشم یاری داشتیم...

آیا همین نکته برای کشور‌های مسلمان و سایر دولت‌های منفعل منطقه کافی نیست که دست از لجاجت و بذلی برداشته و در مقابل این رژیم نامشروع قد علم کنند؟! به راستی منشأ این حجم از بذلی و انفعال چیست؟ چه زمانی قرار است ملت‌ها و دولت‌های اسلامی، به معنای واقعی در مقابل جور و ستم مستکبران برخیزند و با آرمان مقاومت هم صدا شوند؟ چه تعداد انسان بی گناه باید کشته شوند؟ چند کشور اسلامی باید درگیر جنگ و آوارگی گردند؟ چند بیمارستان و خانه باید ویران شود تا از خواب غفلت بیدار شوید؟!

آه‌ای در خواب فرو رفتگان...

و آه‌ای آنهایی که به تعبیر قرآن بر دل‌ها و قلب هایتان مهر نهاده اید...

فرزندان رشید اسلام در خون می‌غلتند و شما می‌بینید و می‌شنوید و به یاری آنها نمی‌شتابید...

وای بر شما..

از چه هراس دارید؟!

از اینکه قصر‌های طلایی پوشالی و ماشین‌های آخرین مدل آمریکایی و بریتانیایی خود را از دست بدهید؟

از اینکه قیمت بشکه‌های نفت تان افت کند یا آنکه فرزندانتان از دانشگاه‌ها و کشور‌های غربی اخراج شوند؟!

از چه هراس دارید که ایمانتان را فروخته اید و صدای یاری برادران و خواهران مسلمان خود را نمی‌شنوید؟!

وای بر شما که آخرت تان را ارزان بر دنیایتان فروختید.

ما ضمن محکوم نمودن جنایات رژیم کودک کش و غارتگر اسرائیل، با صدایی رسا و قلبی سرشار از ایمان اعلام می‌داریم گرچه قلب برخی از دنیا طلبان جهان اسلام را زنگار گرفته است، اما گوش به فرمان رهبر و نائب بر حق امام زمان، حضرت آیت الله خامنه‌ای هستیم و آماده هر گونه جانفشانی در کنار حزب الله ایستاده ایم و این سر و جان را چه قابل است که در راه عظمت اسلام‌و وحدت مسلمانان فدا نکنیم؟!

مجمع فرق ادیان مذاهب هرمزگان، این ضایعه تلخ را خدمت حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری، مردم سرافراز لبنان و جبهه مقاومت تسلیت عرض نموده و برای این شهید عزیز علو درجات و عنایت الهی را مسئلت می‌نماییم.

السلام علیکم و رحمة الله و برکاته

انتهای پیام /ن

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار