زنگ مهر و مقاومت در بیش از ۱۰۰۰ مدرسه استان سمنان نواخته شد

سمنان- «تابناک» - زنگ مهر و مقاومت همزمان با آغاز سال تحصیلی در بیش از یکهزار مدرسه استان سمنان نواخته شد.
کد خبر: ۱۱۸۵۱۷۷
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۵ 22 September 2024

زنگ مهر و مقاومت در بیش از ۱۰۰۰ مدرسه استان سمنان نواخته شد

به گزارش خبرنگار «تابناک» سمنان، سیدجمال وزیری در آیین زنگ مهر و مقاومت، یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس را گرامی داشت و گفت: خانواده و مدرسه نقش مهمی در تربیت دانش‌آموزان دارند.
وی با بیان اینکه مدرسه نهادی راهبردی و یادگیرنده است؛ افزود: دانش‌آموز هدف اصلی فعالان حوزه تعلیم و تربیت است و باید تربیت نسلی فرهیخته، قرآنی، ارزشی، مؤمن، متعهد و در تراز نظام مقدس جمهوری اسلامی هدف اصلی فعالان تعلیم و تربیت باشد.
مدیر کل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: در آموزش و پرورش رویکرد اصلی اجرایی‌سازی اهداف سند تحول بنیادین بر مبنای ساحت‌های شش‌گانه تربیتی و منویات مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب است.
وزیری با بیان اینکه دانش‌اموزان در خط مقدم قرار دارند و دشمنان نسل جدید و آینده ساز گشور را نشانه گرفته‌اند افزود: باید دانش‌آموزان را در مدرسه صالح پرورش داد و با استعانت به قرآن و نماز، آنها را به حیات طیبه رساند.
وی اظهار داشت: مدرسه نقطه ثقل برنامه‌های دشمن است و در واقع خط مقدم جبهه فرهنگی و مدیران و معلمان فرماندهان این جبهه هستند و بر این باوریم که خانواده دانا و مدرسه توانا، دانش‌آموزانی با هویت مانا می‌سازد که هیچ نقشه و توطئه دشمن برای آن کارساز نیست.
آیین نواختن زنگ مهر و مقاومت هم‌زمان با سراسر کشور به‌صورت متمرکز استانی با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی مطیعی نماینده ولی فقیه و امام‌جمعه سمنان، سیدمحمد نبویان معاون برنامه‌ریزی آموزشی و پرورشی اداره‌کل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش، سیدمحمدرضا هاشمی استاندار، مدیران کل ستادی استانداری و دستگاه‌های اجرایی و انتظامی استان، سیدجمال وزیری مدیرکل آموزش و پرورش استان و جمعی از معاونان و روسای ادارات آموزش و پرورش در آموزشگاه ابتدایی پسرانه شاهد سمنان نواخته شد.
انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار