مدیرکل آموزش و پرورش ایلام:

حضور ۱۰ هزار دانش‌آموز پایه اول ابتدایی در مدارس ایلام

مدیرکل آموزش و پرورش ایلام گفت: با آغاز سال تحصیلی جدید ۱۰ هزار دانش‌آموز پایه اول ابتدایی در مدارس ایلام حضور خواهند یافت.
کد خبر: ۱۱۸۳۶۴۱
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۰ 08 September 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ علی درویشی مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام گفت: با آغاز سال تحصیلی جدید حدود ۱۰ هزار دانش‌آموز پایه اول ابتدایی در مدارس این استان حضور خواهند یافت و بیش از ۹۵ درصد کتاب‌های درسی برای توزیع دربین مدارس وارد استان شده است.

وی افزود: ۹۵ درصد کتاب‌های درسی دانش‌آموزان در هر ۳ مقطع تحصیلی وارد استان شده و هم‌اکنون براساس ثبت‌نام دانش‌آموزان در بین مدارس در حال توزیع است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام ادامه داد: کتاب‌های درسی از طریق مدیر مدارس براساس فهرست ثبت‌نامی هر مدرسه در بین دانش‌آموزان توزیع می‌شود.

درویشی خاطرنشان کرد: توزیع کتاب درسی در برخی مقاطع تحصیلی در سطح استان که ثبت‌نام دانش‌آموزان آن مقاطع به اتمام رسیده، شروع شده است.

وی با تاکید بر اینکه توزیع کتاب مقاطع ابتدایی در سطح مدارس در حال انجام است، اظهار داشت: کتاب‌های درسی تحویل مدیران مدارس این مقاطع در سراسر استان شده و تا قبل از مهرماه در بین دانش‌آموزان توزیع خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام تصریح کرد: ابلاغ تمامی معلمان و فرهنگیان برای استقرار در سطح مدارس در مقاطع تحصیلی مختلف صادر شده است و در مهرماه سال جاری، بیش از ۱۱ هزار معلم در حدود بیش از یک هزار مدرسه در نقاط مختلف استان کار تدریس خود را آغاز خواهند کرد./ح

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار