افتتاح مرکز خدمات مشاوره و روانشناسی راه زندگی (رز) در کتابخانه مرکز استان مازندران

با حضور میثم معافی مدیرکل کمیته امداد مازندران و خانم مهدیان‌پور مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان مازندران، مرکز خدمات مشاوره و روانشناسی راه زندگی (رز) در کتابخانه مرکز استان افتتاح شد.
کد خبر: ۱۱۷۹۳۴۶
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۴ 07 August 2024

افتتاح مرکز خدمات مشاوره و روانشناسی راه زندگی (رز) در کتابخانه مرکز استان مازندران

 
در این مراسم مدیر کل کمیته امداد مازندران اظهار داشت: با توجه به اشارات قرآن که تاکید زیادی به هدایت شده است دنیای امروز تشنه هدایت و امداد فکری و ذهنی است
 
معافی افزود: برای بهبود کیفیت زندگی همه نیازمند مشاوره در زمینه‌های مختلف مانند ازدواج، انتخاب رشته، انتخاب شغل و... هستیم.
 
وی با اشاره به تعامل و امضا تفاهم‌نامه بین دو دستگاه کمیته امداد امام خمینی (ره) و نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور جهت انجام مشاوره در کتابخانه‌ها گفت: کتابخانه‌های عمومی با توجه به مراجعه همه افراد محیط مناسبی جهت مشاوره غیر از فضاهای همیشگی مشاوره خواهد بود.
 
مدیر کل کمیته امداد مازندران با بیان اینکه، کلینیک رز در استان بسیار موفق عمل نموده است گفت: یکی از اهداف این طرح تبلیغ و ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی و بهره‌مندی از ظرفیت کتابخانه‌ها در طرح‌های حمایتی کمیته امداد است.
 
معافی تاکید کرد: ارائه خدمات مشاوره در کتابخانه ها منشا خیر و برکت برای جامعه خواهد بود و اتفاقات خوبی با استمرار و انتشار این خدمات در کتابخانه‌های استان رقم خواهد خورد.
 
در این مراسم مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان مازندران نیز بیان داشت: با شناسایی کتابخانه‌هایی که در شهرستان‌ها ظرفیت ایجاد مراکز مشاوره در آن وجود داشت، در ۲۲شهرستان این اتفاق رقم خورده است.
 
خانم مهدیان‌پور گفت: هدف همه ما ارائه بهتر خدمات به مردم است و امیدواریم در کنار کمیته امداد در این طرح موفق باشیم.
 
خبر: الهام زارعی
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار