پیام رئیس دانشگاه علم و فناوری مازندران بمناسبت گرامیداشت روز خبرنگار

کد خبر: ۱۱۷۹۳۲۴
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۳ 07 August 2024
پیام رئیس دانشگاه علم و فناوری مازندران بمناسبت گرامیداشت روز خبرنگار
به گزارش تابناک مازندران ، رئیس دانشگاه علم و فناوری مازندران بمناسبت گرامیداشت روز خبرنگار پیامی به این شرح منتشر کرد: 
 
 متن پیام به شرح ذیل است:
 
🔸بسم الله الرحمن الرحیم🔸
 
17 مرداد ماه هر سال که با فرارسیدن سالگرد شهادت شهید محمود صارمی، خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران (ایرنا)، به نام روز خبرنگار نام‌گذاری شده است؛ فرصتی است تا با تمجید از مجاهدات بی‌وقفه‌ی اصحاب رسانه و خبر، از اهمیت فعالیت این عزیزان در راستای توسعه و اعتلای نام ایران اسلامی بویژه پیشرفت‌ها و جهش‌های علمی یاد کنیم.
 
اهمیت بیان حقایق تا جایی مهم است که خداوند متعال به قلم و آنچه می‌نویسند قسم یاد نموده و کاملا مبرهن است که این خود به معنای نوشته و حقایقی است که با آن بیان آشکار می‌گردد.
 
خبرنگاران، این طلایه‌داران خدمت در رسانه، انسان‌هایی پرتلاش و فداکارند که در اوج شرافت، به عنوان وجدان بیدار، چشم بینا و زبان حقیقت‌جو، با تولید و انعکاس به موقع اخبار، به بهترین شکل ممکن، رسالت حرفه‌ای خود را انجام می‌دهند.
 
اینجانب این روز را صمیمانه خدمت اصحاب و اهالی رسانه و خبر اعم از مکتوب و غیر مکتوب تبریک و تهنیت عرض نموده و از تلاش‌های ارزشمند فعالان این حوزه در عرصه انعکاس و اطلاع رسانی اخبار دانشگاه علم و فناوری مازندران بعنوان بازوان فعال و همیشه در صحنه قدردانی می نمایم. امید است همواره در راه خدمت به مردم سلامت، موفق و سربلند باشید.
 
دکتر احمدرضا ربانی
رئیس دانشگاه علم و فناوری 
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار