تخریب ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی کشاورزی اسلامشهر

فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر از اجرای حکم تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز و آزاد سازی یک هکتار از اراضی کشاورزی دراسلامشهر خبر داد.
کد خبر: ۱۱۷۹۲۵۱
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۶ 06 August 2024
به گزارش «تابناک تهران» به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمد رضا علیزاده روز سه شنبه در تشریح این خبر گفت: در راستای مبارزه با ساخت و سازهای غیرمجاز و در جهت اجرای قانون حفظ کاربری اراضی کشاورزی، ۵ قطعه ساخت وساز غیر مجاز شامل دیوارکشی، استخر، آلاچیق و بناهای غیرمجاز با دستور مقام قضائی در اسلامشهر تخریب و یک هکتار از اراضی کشاورزی آزادسازی شد.
 
وی افزود: در این عملیات که مسئولان اداره جهاد کشاورزی و نمایندگان امور اراضی در کنار عوامل انتظامی حضور داشتند، با حکم مراجع قضائی یک هکتار از اراضی کشاورزی به باغ ویلا و چهار دیواری تغییر کاربری داده شده بود؛ آزادسازی و تخریب شد.
 
دستگیری سارق اماکن خصوصی با ۱۲فقره سرقت در شهریار
 
سرهنگ پیمان فتاحی فرمانده انتظامی شهرستان شهریار در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصی در سطح شهرستان، دستگیری سارق یا سارقان احتمالی به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.
 
وی در ادامه گفت:مأموران کلانتری ۱۸ باغستان با انجام اقدامات پلیسی در سطح حوزه موفق به دستگیری یک نفر سارق اماکن خصوصی شدند.
 
این مقام انتظامی افزود: متهم در تحقیقات پلیس به ۱۲فقره سرقت اماکن خصوصی و منازل اعتراف نمود.
 
افزایش ۹ درصدی رضایتمندی شهروندان از پلیس غرب استان تهران
 
فرمانده انتظامی غرب استان تهران با اشاره به تماس بیش از ۷ هزار و ۵۰۰ شهروند با سامانه ۱۹۷ در ۴ ماه گذشته گفت: میزان رضایمندی شهروندان از پلیس غرب استان تهران ۹ درصد افزایش داشته است.
 
سردار کیومرث عزیزی اظهارداشت: کلیه تلاش ها و فعالیت های مجموعه انتظامی بایستی منجر به کسب رضایتمندی شهروندان شود و عموم مردم می توانند از طریق تماس با سامانه ۱۹۷، هرگونه تقدیر، انتقاد و شکایت از عملکرد کارکنان انتظامی را اعلام کنند.
 
فرمانده انتظامی غرب استان تهران با اشاره به رسیدگی موضوعات اعلامی شهروندان در سامانه ۱۹۷ و حل مساله در همان محل وقوع، بیان داشت: در ۴ ماه گذشته بیش از ۷هزار و ۵۰۰ تماس از سوی شهروندان با ۱۹۷ واصل شده که نسبت به مدت مشابه ۲۲ درصد افزایش داشته است .
 
سردار عزیزی ادامه داد: علاوه بر تماس های یاد شده بیش از ۷هزار تماس شهروندان توسط کارشناسان مورد پاسخگویی و راهنمایی قرار گرفت.
 
فرمانده انتظامی غرب استان تهران با اشاره به افزایش ۹ درصدی رضایتمندی شهروندان از عملکرد انتظامی غرب استان تهران در ۴ ماه گذشته، اظهار داشت: گشت فوریتی ۱۹۷ به صورت شبانه روزی فعال و آماده بررسی اخبار فوریتی می باشد.
 
دستگیری ۵۱ نفر خرده فروش مواد مخدر در بهارستان
 
سرهنگ مجید عسکری نیا با اعلام این خبر گفت: طی دو هفته گذشته درسطح شهرستان بهارستان طرح امنیت محله محور به اجرا درآمدکه موجب دستیابی به توفیقاتی در زمینه کشف و دستگیری شد.
 
وی افزود:در این عملیات تعداد۵۱نفر خرده فروش موادمخدر ، توسط ماموران پلیس دستگیر شدند.
 
فرمانده انتظامی بهارستان اظهار داشت: متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار