ساماندهی سرویس مدارس به هر هفته یک جلسه رسید

فرماندار بویراحمد : هر هفته یک جلسه با موضوع ساماندهی سرویس مدارس تشکیل و دستگا‌های متولی باید گزارشات ساماندهی سرویس مدارس را در اسرع وقت اعلام نمایند تا تصمیم مناسب اتخاد شود.
کد خبر: ۱۱۷۹۰۱۶
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۸ 05 August 2024

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، جلسه ساماندهی سرویس مدارس یاسوج باحضور فرماندارشهرستان بویراحمد، سرپرست آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد و رییس سازمان حمل ونقل وبار مسافر شهر داری درفرمانداری برگزارشد.

در این جلسه دانش مقدم رییس سازمان حمل و نقل شهرداری یاسوج با اشاره به اینکه اطلاع رسانی های، لازم به شرکت‌ها و رانندگان انجام شد، افزود: سامانه سپند برای ثبت نام رانندگان و وسایط نقلیه و همچنین ثبت نام دانش آموزان راه اندازی شد، اما تاکنون با عدم استقبال والدین و رانندگان مواجه بود. وی همچنین از آماده به کار بودن ۲۵ دستگاه مینی بوس برای سرویس مدارس خبر داد.

 این درحالیست که جمالی سرپرست آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد آمار تعداد دانش آموزان متقاضی سرویس مدارس را ۴۰ هزار نفر اعلام کرد و گفت: نبود وسایط نقلیه کافی از مشکلات مهمی بود که دراین جلسه مطرح شد.
شهرام مهدوی فرماندار شهرستان بویراحمد هم گفت:نظارت بر شرکت‌های حمل و نقل از وظایف شهرداری است و این شرکت‌ها باید دارای استعلام و مدارک قانونی باشند.

مهدوی مطلق افزود:حجم بالای دانش آموزان و نبود زیرساخت‌های مناسب باعث ترافیک سنگین می‌شود که با توجه به فرصت کم تازمان بازگشایی مدارس ضروری است در دستور کار قرار گیرد.
وی عنوان کرد:هرهفته یک جلسه باموضوع ساماندهی سرویس مدارس تشکیل و دستگا‌های متولی باید گزارشات ساماندهی سرویس مدارس را دراسرع وقت اعلام نمایند تا تصمیم مناسب اتخادشود.
سرافراز عالیفر نماینده صداوسیمای استان نیز دراین جلسه گفت: شبکه دنا آماده پوشش خبری و رسانه‌ای وارائه هرگونه برنامه پیشنهادی باهدف فرهنگ سازی وروان سازی ترافیک شهر یاسوج را دارد.
دراین جلسه برخی شرکت‌های حمل ون قل از نگرانی‌ها، مشکلات و نرخ مصوب ارائه شده گلایه داشتند و خواستار همکاری رانندگان ومدیران مدارس در ثبت نام در سامانه سپند شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار