جوابیه بخشدار موگرمون به واکنش عضو شورای شهر لنده نسبت به تصادف مرگبار

در پی خبر انتقادی منشتر شده در تابناک با مضمون انتقاد عضو شورای شهر لنده در فضای مجازی نسبت به برخی کمکاری ها و تصادفی که در یک نقطه ی حادثه خیز جاده ای منجر به مرگ یکی از شهروندان گردید (اینجا بخوانید)، بخشدار موگرمون لنده واکنش نشان داد.
کد خبر: ۱۱۷۹۰۰۶
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۸ 05 August 2024

جوابیه بخشدار موگرمون به واکنش عضو شورای شهر لنده نسبت به تصادف مرگبار

در پی خبر انتقادی منشتر شده در تابناک با مضمون انتقاد عضو شورای شهر لنده در فضای مجازی نسبت به برخی کمکاری ها و تصادفی که در یک نقطه ی حادثه خیز جاده ای منجر به مرگ یکی از شهروندان گردید (اینجا بخوانید)، بخشدار موگرمون لنده واکنش نشان داد.

خلاصه ی خبر فوق این بود که عضو شورای شهر لنده خطاب به فعالان فرهنگی-اجتماعی لنده نوشت، نباید نسبت به سهل انگاری و یا کمکاری منتج به ترک فعل برخی مدیران و دستگاه های دولتی سکوت کرد. جوانان و فعالان فرهنگی-اجتماعی شهرستان با ارائه مستندات از طریق مراجع قانونی علیه من عضو شورای شهر و همکاران و مدیران کمکار اقامه ی دعوی کنند.

این اظهار نظر عضو شورای شهر لنده باعث گردید تا بخشدار موگرمون لنده نسبت به این اظهار نظر واکنش نشان دهد.

در جوابیه ی ارسالی بخشدار موگرمون که عینا منتشر میشود آورده شده است

خبرنگار محترم سایت خبری تابناک کهگیلویه و بویراحمد
سلام علیکم
احتراما ضمن عرض تسلیت شهادت رهبر جنبش مقاومت شهید اسماعیل هنیه و با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت و همچنین عرض تسلیت درگذشت احدی از هم ولایتی های عزیز در سانحه تصادف رانندگی در روز گذشته در محور لنده به تراب و آرزوی صحت و سلامتی برای دیگر عزیزان سانحه مذکور ، گرچه خبر وقوع هر سانحه چنین دلخراشی دل انسان را آزرده و خاطر ما را حزین می نماید ، لذا در خصوص موارد و مطالبی که بعضاً در فضاهای رسانه ای تحت عنوان نقد یا مطالبه شهروندان بیان می شود ، ضمن سپاس و تشکر از احساس مسئولیت همه عزیزان ، نکاتی را در جهت تنویر افکار عمومی خدمتتان معروض می‌دارم: 
۱_ نقد سازنده موجب پویایی جامعه می شود و از هر نقدی که در جهت پیشرفت منطقه و خدمت به مردم عنوان شود با روی گشاده استقبال می کنیم ، لیکن نقد همراه با اطلاعات لازم همواره عامل ترقی و چراغ راه ما می باشد ، نقطه حادثه خیز انتهای روستای دشت بن ، یکی از دهها و یا صدها نقطه حادثه خیز این شهرستان بوده که متاسفانه تاکنون چندین تصادف اتفاق افتاده است و نیک می دانیم که توپوگرافی منطقه ما کوهستانی و خروار خروار مشکلات عدیده از گذشته دور تاکنون بر روی هم انباشته شده است که تا رسیدن به وضعیت نیمه مطلوب هنوز فاصله زیادی داریم .
۲_ محور موصوفه ، راه روستایی فرعی بوده و لازم است درباره خصوصیات این راه اندکی مطالعه کنیم ، گرچه همانطور که در جریان هستید در گردنه ماقبل این نقطه ، به طول حدود ۹ کیلومتر و با اعتباری بالغ بر ۱۶۰ میلیارد تومان از بیست ماه گذشته تاکنون به طور شبانه روزی در حال ساخت بوده و بدون وقفه جهت رفع این نقاط و بهبود وضعیت فعلی ، تلاش مستمر ادامه دارد .
۳_ این محور در حال ساخت بوده و از نظر قانونی در اختیار پیمانکار بوده و هنوز به کارفرما واگذار نگردید و زیر بار ترافیکی نرفته و در حد همان راه روستایی دارای تابلو ، گارد ریل و خاکریز می باشد و همه ما ملزم به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی جهت حفظ جان خود و هموطنان می باشیم و برای افرادی که با محور و خطرات آن آشنا نیستند ، به طور قطع یقین احتیاط کامل ضروری تر می باشد ، زیرا این محور نقاط کور و حادثه خیز بیشتری دارد که اصلاح همه نقاط فعلا مقدور نمی باشد .
۴_ گرچه همه ما در برابر مردم مسوول می باشیم ، اما لازم است شورای اسلامی شهر لنده در خصوص سهل انگاری خود و بی توجهی به مکاتبات و مطالبات بخشداری موگرمون در زمینه تعطیلی پروژه آسفالت محور شیتاب _ مونه و نیز وضعیت نامناسب کشتارگاه و مشکلات حادث شده برای مردم روستای دم تنگ ، پاسخگو باشد.
۵_ در طول شانزده ماه از حضور اینجانب در بخشداری موگرمون و ملاحظه مشکلات و مطالبات مردم ، اعضای محترم شورای شهر جهت بیان و یا پیگیری حداقل یک مورد از مطالبات عمومی در فرمانداری و یا جلسات مربوطه و یا حضور مدیران استانی و کشوری ، حضور پیدا نکرده‌اند ، که خود جای سوال است.
۶_اعضای شورا باید خود پاسخگو باشند که چرا استانداردهای لازم کارخانه آسفالت شهرداری را مرتفع نمی نمایند که پروژه تراب به تونل پات زودتر به بهره برداری برسد 
۷ _ هر فردی در جایگاه حقیقی خود می تواند یک رسانه و یک منتقد باشد ، اما برای جایگاه حقوقی افراد حد و حدود وجود دارد و همان طور که بنده صلاحیت ورود به حوزه شهری را ندارم ، بهتر است اعضای محترم شورای شهر به وضعیت نامناسب مبلمان شهری و دیگر مطالبات شهری پرداخته و در اتمام پروژه های نیمه تمام ، همراه و کمک کار باشند .
۸_ دستگاه راهداری خود ملزم به پاسخگویی است و از تمامی مناطق بخش موگرمون با حضور دادستان محترم بازدید های لازم بعمل و نیازمندی ها و نواقص احصا و تلاش جهت مرتفع نمون در حد وسع و بضاعت ، همچنان ادامه دارد.
والسلام ، محمدظاهر آخش

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار