افتتاح ۳ پروژه عمرانی در آموزش و پرورش منطقه ۵ تهران

همزمان با سالگرد تدفین شهید گمنام آموزش و پرورش منطقه ۵ تهران، با حضور مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران، ۳ پروژه عمرانی به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۱۱۷۸۹۵۷
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۸ 04 August 2024

به گزارش «تابناک تهران» به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش  شهر تهران، براساس تاکیدات مقام معظم رهبری و در راستای عمل به ساحت‌های تربیتی سند تحول بنیادین و گرامیداشت یاد و خاطره شهید والامقام سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، با حضور مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران و اعضای شورای معاونین اداره کل، ۳  پروژه عمرانی در آموزش و پرورش منطقه۵ شهر تهران شامل حسینه شهدای گمنام، سالن کنفرانس ۱۵۰ نفری فاطمه الزهرا (س) و مکانیزه نمودن سیستم ورود و خروج منطقه افتتاح شد.

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران در این مراسم با تسلیت شهادت فرمانده مجاهد، خستگی‌ناپذیر و فرزند برومند جبهه مقاومت اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) به امت اسلامی، دلدادگان مکتب مقاومت و همه آزادگان جهان، افزود: از رژیمی که بنیاد آن بر ترور و آدم‌کشی نهاده شده و به هیچ یک از اصول و ارزش‌های انسانی مندرج در کتب مذاهب الهی و قوانین و مقررات اخلاقی و بین المللی پای بند نیست، انتظاری بیش از این نمی‌رود. این رژیم سفاک و منفور بقای خود را در کشتن و ریختن خون مدافعان حقوق مظلومان و کودکان می‌بیند.

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران با بیان اینکه شهادت فرمانده برجسته مقاومت فلسطین که حیات پرافتخار خود را در راه اعتلای اسلام و مبارزه با جنایتکاران صهیونیستی و ایادی استکبار جهانی سپری کرد اگر چه سخت و ناگوار است، اما بی‌تردید این جنایت رذیلانه، وحدت و پیوند جبهه مقاومت را در راه آزادی قدس و تحقق آرمان‌های مقدس جهان اسلام و نابودی استکبار و صهیونیسم بین الملل و باند‌های جنایتکار تروریستی مستحکم‌تر خواهد کرد.

افتتاح ۳ پروژه عمرانی در آموزش و پرورش منطقه ۵ تهران

کریمیان خاطرنشان کرد: خون شهدا حق الناس است این وعده خدای قادر است که حق الناس را نمی‌بخشد، رژیم سفاک و غاصب صهیونیستی باید تقاص خون‌هایی را که ریخته است، پس بدهد.

کریمیان نامگذاری پروژه‌های عظیم عمرانی به نام شهیدان را توفیق ارزشمند آموزش و پرورش شهر تهران در اعتلای فرهنگ ایثار و مقاومت اعلام کرد.

وی با اشاره به آیات قرآن درباره زنده بودن شهدا و سعادت ابدی آنان گفت: شهدا به پاسداشت ما نیاز ندارند بلکه ما به یاد شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه بیش از پیش نیازمندیم.

کریمیان افزود: شهدا شاهد و ناظر اعمال ما هستند و مدیران باید در مسیر آنان گام بردارند، لذا باید بدانیم که کار برای شهدا توفیقی الهی است که نصیب هر کسی نمی‌شود؛ و وظیفه ما پشتیبانی از برگزاری مراسم شهدا است، اما باید نگاه مدیران فراتر باشد و آن را کار صرف معمولی، اداری و عادی نبینند، اگر در مسئولیتی که داریم توفیقی در حوزه‌های مختلف برای خدمت به مردم وجود دارد، به علت توجه شهدا بوده است.

مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران با بیان اینکه  فرصت مسئولیت و خدمت به مردم کوتاه است لذا باید توجه شهدا را به خودمان جلب کنیم و برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت سنگ تمام بگذاریم.

افتتاح ۳ پروژه عمرانی در آموزش و پرورش منطقه ۵ تهران

کریمیان به مدیران تاکید کرد: برای معرفی و شناخت بهتر شهدا به نسل جوان و اقشار مختلف مردم به صورت جدی‌تر، عمیق‌تر و آگاهانه‌تر حرکت کنیم.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش شهر تهران بر مدار سند تحول بنیادین و اسناد بالادستی  قرارگرفته و برنامه‌ها و فعالیت‌های خود را بر طبق برنامه راهبردی تحولی انجام می‌دهد  و کلید اصلی موفقیت آن برنامه ریزی است افزود: مسیر تحول آموزش و پرورش در مدارس توسط معلمان و دانش آموزان رقم می‌خورد، سعی شود از ایده‌های صاحب نظران تعلیم و تربیت در پرورش نیرو‌هایی توانمند و انقلابی و اثر بخش در مدارس نهایت استفاده را کرد.

کریمیان در ادامه، پیرامون تثبیت درآمدها، مولدسازی دارایی ها، راه‌های تولید سرمایه و رسیدن به منابع مالی پایدار و بازگشت آن به مجموعه آموزش و پرورش و بهره برداری در مسیر پروژه‌های عمرانی و دانش آموزان و معلم، بیان کرد: نظم بودجه‌ای و انضباط مالی، تعامل و همکاری با سازمان‌های مرتبط و بهبود کیفیت خدمات ارائه شده به همکاران فرهنگی از نکات حائز اهمیت است

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار