سخنرانی پیش از خطبه مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای مازندران+ تصاویر

کد خبر: ۱۱۷۸۹۰۹
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۹ 04 August 2024
سخنرانی پیش از خطبه مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای مازندران+ تصاویر
به گزارش تابناک مازندران از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای مازندران، امروز جمعه ۱۲ مرداد ۱۴۰۳، در آخرین روز از گرامیداشت هفته ملی مهارت، سخنرانی پیش از خطبه سید حسین درویشی مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای مازندران و هیئت همراه در مصلی نماز جمعه ساری، همچنین  استقرار میز خدمت این اداره کل و مراکز آموزش فنی و حرفه ای ۲۲ بهمن، شماره ۳ ساری با هدف دیدار چهره به چهره و بدون واسطه مردم با مسئولین و پاسخگو درخواست آنان، برگزار شد.
 
 درویشی مدیرکل به‌مناسبت هفته ملی مهارت در جمع نمازگزاران با تبریک هفته مهارت و ششم مردادماه روز ملی کار آفرینی و آموزش‌های فنی و حرفه‌ای، اظهار کرد: رسالت سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور بر کسی پوشیده نیست و بسیار روشن است.
 
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای مازندران خاطرنشان کرد: امروز اداره‌کل فنی و حرفه‌ای مازندران، وظایف بسیار سنگین‌تر و مهم‌تر از همه دستگاه‌های اجرایی استان دارد و توانمندسازی نیروی انسانی بر عهده این مجموعه است.
 
این مقام مسئول گفت: منویات مقام معظم رهبری پیرامون اهمیت آموزش های فنی و حرفه ای و پنجه های کارآمد را تربیت می کنند و امروز بیش از هر زمان دیگر برای سازندگی و آبادانی کشور مورد نیاز است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار