جذب بیش از ۱۸میلیارد تومان صدقه در مازندران در ۴ ماهه‌ی نخست سال ۱۴۰۳

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد مازندران گفت: مازندرانی‌های نیکوکار در چهار ماهه‌ی نخست سال‌جاری ۱۸ میلیارد و ۶٠٠ میلیون تومان صدقه پرداخت کردند و صدقات جمع‌آوری شده نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۶ درصد افزایش داشته است.
کد خبر: ۱۱۷۸۸۱۱
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۹ 03 August 2024

جذب بیش از ۱۸میلیارد تومان صدقه در مازندران در ۴ ماهه‌ی نخست سال ۱۴۰۳

 
به گزارش تابناک مازندران، مهدی رحمن‌زاده اظهار داشت: مازندرانی‌های نیکوکار در چهار ماهه‌ی نخست سال‌جاری ۱۸ میلیارد و ۶٠٠ میلیون تومان صدقه پرداخت کردند و صدقات جمع‌آوری شده نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۶ درصد افزایش داشته است.
 
وی با اشاره به اینکه، بخشی از این صدقات توسط مراکز نیکوکاری جمع‌آوری شده است گفت: در مازندران ۳۳۶ هزار صندوق صندوق خانگی، اماکن عمومی و معابر وجود دارد و ضریب نفوذ صدقات در استان ۲۷ درصد است.
 
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد مازندران با اشاره با اینکه، کمیته امداد مازندران در جمع‌آوری صدقه از روشهای نوین استفاده می‌کند گفت: یکی از راهبردها و برنامه‌های حوزه مشارکت جایگزین کردن شیوه‌های پرداخت آسان و مدرن صدقات است و با جایگزینی روش‌های نوین و الکترونیکی، صندوق‌های صدقات فلزی به تدریج از سطح شهر جمع‌آوری می‌شوند که این اقدام در راستای کمک به بهبود مبلمان شهری است.
 
رحمن‌زاده با اشاره به جمع‌آوری بیش از۲میلیارد تومان صدقه در سال گذشته از طریق روش‌های الکترونیکی گفت : تمامی صنادیق کوچک در سطح استان مجهز به بارکد (QR) اختصاصی شده و همچنین مشترکین و خیریـن از روشهای آسان پرداخت کد دستوری #۰۱۱*۸۸۷۷* ، کارت به کارت بانکی، طرح نانینو (پرداخت صدقات از طریق کارتخوان نانوایی‌ها) و  استفاده از نرم افزارهای مجازی، می‌توانند صدقات خود را پرداخت نمایند. 
 
خبر: الهام زارعی
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار