سطل‌های زباله بزرگ برای رفاه شهروندان

معاون خدمات شهرداری دوگنبدان : به منظور ارتقاء بهداشت عمومی، زیباسازی مبلمان شهری و جلوگیری از پخش زباله در سطح شهر و محله شهرداری اقدام به نصب سطل‌های زباله بزرگ و مکان‌های پرتردد و پر جمعیت کرده است.
کد خبر: ۱۱۷۸۶۴۵
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۰ 03 August 2024

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، غفار قنبری گفت: روزانه ۱۳۰ تُن زباله در این شهر و بیشتر در ماه‌های گرم سال تولید و برای دفن به محل پسماند زباله شهری منتقل می‌شود.

قنبری افزود : هم اکنون این میزان زباله به وسیله ۱۲ دستگاه ماشین مخصوص حمل زباله در ۲ شیفت کاری و پنج دستگاه ماشین لجن کش جمع آوری می‌شود.
وی تصریح کرد: همچنین زباله‌های بخشی از شهر دوگنبدان از سوی پیمانکار روزانه بوسیله پنج دستگاه ماشین پرسی مخصوص حمل زباله و پنج دستگاه ماشین لجن کش به محل پسماند انتقال داده می‌شود.
قنبری ابراز کرد: تنظیفات خیابان‌ها وجدول‌های این شهر از سوی یک دستگاه ماشین جارو و ۲ دستگاه تانکر شست و شو از سوی نقلیه شهرداری دوگنبدان انجام می‌شود.
وی ادامه داد: لایروبی جدول‌ها در محلات مختلف شهر از سوی نیرو‌های خدماتی و ماشین آلات سنگین شامل بیل مکانیکی، مینی لودر و کمپرسی بصورت امانی انجام می‌شود.
معاون خدمات شهرداری دوگنبدان گفت: عملیات نصب بیش از۱۰۰ سطل زباله در مسیر‌های پرتردد و سایت مسکن مهر این شهرستان از سوی معاونت خدمات شهری در راستای پیشگیری از پراکندگی زباله در سطح معابر، مرکز شهر ومحلات مختلف شهر در حال اجراست.
قنبری اظهار کرد: به منظور ارتقاء بهداشت عمومی، زیباسازی مبلمان شهری و جلوگیری از پخش زباله در سطح شهر و محله شهرداری اقدام به نصب سطل‌های زباله بزرگ و مکان‌های پرتردد و پر جمعیت کرده است.
معاون خدمات شهرداری دوگنبدان تصریح کرد: این تعداد سطل‌های زباله بزرگ برای رفاه حال شهروندان و همچنین حفظ پاکیزگی محلات نصب شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار