خلاصه اخبار مهم مازندران در روز گذشته

در پایان دور مقدماتی تپانچه ۲۵ متر، در مجموع دو بخش دقت و سرعت، هانیه رستمیان ورزشکار مازندرانی با ثبت امتیاز ۵۸۸در رده سوم ایستاد و راهی فینال شد
کد خبر: ۱۱۷۸۶۲۸
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰ 03 August 2024
به گزارش تابناک مازندران ، خلاصه اخبار مهم مازندران در روزی که گذشت به این شرح است:
 
 
امام جمعه ساری با بیان اینکه شهدا مظهر صبر و بصیرت هستند، عنوان کرد: آن‌ها تشخیص دادند که امروز وظیفه مهم‌تری دارند، صبر داشتند و ناملایمات و تیربارهای زیادی را تحمل کردند، خدا می‌داند رزمندگان ما در والفجر هشت چند بار در آن هوای سرد تمرین غواصی کردند، ۱۷۰ نفر از غواصان ما با دستان بسته زنده به گور شدند، شما ملت ۴۵ سال در پای پرچم جمهوری اسلامی در صبر و بصیرت الگو شدید
 
رئیس کل دادگستری مازندران و معاونین قضایی دادگستری استان در قالب برنامه ملاقات مردمی، درسه ماهه نخست سالجاری با ۳هزار و ۴۵۸ نفر دیدار کردند.
 
 
رئیس مرکز خادمیاری و کانون‌های خدمت رضوی بنیاد کرامت رضوی از فعالیت ۱۶۰هزارخادمیار رضوی در کشور خبرداد.
 
امام جمعه موقت ساری درخطبه های نماز جمعه گفت: انتظار ما از دولت آن است که از نیرو‌های نخبه و کارآمد مازندران به عنوان وزرا و معاونان آن‌ها استفاده شود.
 
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران از پیش اجلاسیه فرزندان معزز شهدای مازندران با حضور ۶هزار نفر خبر داد.
 
دو بهله پرنده شکاری از گونه‌های عقاب امپریال (شاهباز) و سارگپه که تحویل اداره حفاظت محیط زیست شهرستان آمل شده بودند در منطقه حفاظت شده جنگلی بلیران این شهرستان رهاسازی شدند.
 
نشست صمیمی معاون وزیر و رییس سازمان بهزیستی کشور با جامعه هدف در شهرستان گلوگاه برگزار شد
 
گروه جهادی شهدای بربری محله قائم شهر با ابتکار عملی شایسته، گامی نودر امر بهداشت و سلامت زائران اربعین امام حسین (ع) برداشته است
 
مدیر جها‌د کشاورزی سوادکوه از توزیع ۲.۵ تن مرغ کشتار روز در این شهرستان خبر داد.
 
خادمیاران مازندران در اجتماعی به شهادت رساندن فرمانده مجاهد فلسطین توسط رژیم منحوس و جنایت کار و غاصب اسرائیل را محکوم کردند.
 
مردم انقلابی شهرستان آمل در اجتماع مردمی این شهرستان درحالی که پرچم فلسطین را در دست داشتند، ترور رئیس دفتر سیاسی حماس را محکوم وانتقام شهید مقاومت را فریاد کردند.
 
استاندار مازندران با بیان این که شیخ فضل الله نوری، شخصیتی عالم، مبارز و بصیر بود و زیر پرچم استعمار نرفت، گفت: آن شیخ شهید از پیشروان جنبش مشروطه و از افتخارات جهان اسلام و دیار علوی مازندران است. 
 
نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: صدای عدالت خواهی شیخ فضل الله نوری را به گوش جامعه برسانیم و راه، آرمان و هدف او را ادامه دهیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار