خبرنگاران حلقه وصل و زبان‌ گویا بین مردم و مسئولان هستند

روح الله رفیعی کشتلی مدیر کانون بسیج رسانه شهرستان بابل گفت: امانت‌داری در انتشار اخبار و اجتناب از کم و زیاد کردن سخنان در کار خبرنگاری بسیار مهم است.
کد خبر: ۱۱۷۸۶۲۵
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۳ 02 August 2024
مهدی رفیعی:به گزارش خبرگزاری تابناک مازندران، روح الله رفیعی کشتلی مسئول بسیج رسانه شهرستان بابل در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه این شهرستان ضمن قدردانی از زحمات رسانه‌ای در این شهرستان اظهار داشت: خدا را شاکریم که در سال گذشته بسياری از مشکلات این شهرستان با پیگیری‌های مجدانه رسانه‌ها مطالبه و مرتفع گردید و امید داریم در سال پیش روی نیز این روند صورت پذیرد.
 
 وی با اشاره به اینکه خبرنگاران حلقه وصل بین مردم و مسئولان هستند اذعان داشت: خبرنگاران حلقه وصل و زبان‌ گویا بین مردم و مسئولان هستند و می‌توانند آئینه تمام نمای خدمات نظام باشند و با انتقادهای سازنده و به جا در رفع مشکلات کشور به عنوان بازوان توانمند برآیند و این امر نیاز به همراهی همدلی بین مسئولان با رسانه‌ها ست.
 
وی نقد دلسوزانه و خوشبینانه و به دور از مچ‌گیری و انتقام جویی را از وظایف مهم خبرنگاران برشمرد و ادامه داد: امانت‌داری در انتشار اخبار و اجتناب از کم و زیاد کردن سخنان در کار خبرنگاری بسیار مهم است. که خوشبختانه در سالهای گذشته خبرنگاران این شهرستان در این مسیر همراه و همگام با این کانون بوده‌اند و مصداق بارز این همراهی را می توان در انتخابات احساس نمود.وی با بیان اینکه رسانه همیشه مهم بوده است و مهمترین جریان‌های تاریخ توسط رسانه به ما رسیده است اظهار داشت: امام علی (ع) فرمود فاصله بین حق و باطل چهار انگشت، به اندازه فاصله بین گوش و چشم است که امید داریم رسانه ها به این امر توجه ویژه داشته باشند
 
مسئول بسیج رسانه شهرستان بابل در بخش دیگری از سخنانش به فعالیت‌های این کانون در یکسال گذشته پرداخت و گفت: این کانون توانست طی سال گذشته با اقدامات شایسته ای که انجام داده است رتبه نخست کشوری را کسب نموده و به عنوان الگوی برتر کشوری در بسیاری از امور مطرح گردد و این امرهیچگاه بدون همکاری و هماهنگی بین اعضای این کانون امکان پذیر نخواهد بود.
 
رفیعی در پایان سخنانش برگزاری یادواره شهدای رسانه، گزارشات مطالبه گری و برگزاری کارگاههای سواد رسانه‌ای در شهرستان را از جمله اقدامات صورت گرفته توسط این کانون عنوان کرد و افزود: امید داریم در سال پیش روی نیز با فعالیت‌های نوین و ایجاد قرارگاه رسانه‌ای در مدیریت بحران شهرستان و دیگر برنامه‌های کاربردی در جهت ارتقای سطح این کانون گام برداشته و جهت بالا بردن سطح سواد رسانه‌ای شهرستان نیز گامهای موثرتری برداریم.
 
در حاشیه برگزاری نمازجمعه این هفته میزخدمت رسانه با حضور خبرنگاران، عکاسان خبری و فعالین رسانه «توسط کانون بسیج رسانه و خانه مطبوعات شهرستان بابل» برگزار شد
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار