ضرب الاجل ۵ روزه به پیمانکار

شهردار دهدشت به پیمانکار خدمات شهری این شهر ۵ روز مهلت داد تا نسبت به امورات محوله بر اساس قرارداد فی مابین اقدام کند.
کد خبر: ۱۱۷۸۵۶۰
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۶ 01 August 2024

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از فارس؛ خسرو دیدار در نشست کارگروه خدمات شهری که با هدف تعیین تکلیف وضعیت خدمات شهری برگزار شد، به بند ۲۴ قرارداد اشاره کرد و گفت: افرادی که از طرف پیمانکار در اجرای صحیح کار مسامحه ورزیدند از بکارگیری مجدد محروم می‌شوند.
وی خاطرنشان کرد: علی‌رغم امتنای پیمانکار از تحویل ماشین آلات و تجهیزات در ایام گذشته باید تا روز شنبه برای تحویل و امضاء صورت‌جلسه حضور یابد.
دیدار تصریح کرد: بدیهی است طبق قرارداد، ماشین آلات و تجهیزات با هر شرایطی که تحویل پیمانکار شد با همان شرایط نیز در اتمام کار تحویل کارفرما داده شود. 
وی به بررسی‌های میدانی کارگروه خدمات شهری از سطح شهر و نارضایتی شدید شهروندان اشاره کرد و گفت: پیمانکار باید ظرف مدت پنج روز نسبت به امورات محوله بر اساس قرارداد فی مابین اقدام کند.
دیدار اذعان کرد: شهرداری در راستای رضایت‌مندی شهروندان آماده هر گونه تعامل و همکاری با پیمانکار است.
وی خاطرنشان کرد: شهرداری در راستای تعامل با پیمانکار، گاری‌های ناسالم در سطح شهر را تعمیر و در اختیار پیمانکار قرار می‌دهد.
شهردار دهدشت با استناد بر بند ۳۸ قرارداد، گفت: شهرداری هیچ گونه تعهدی در خصوص تامین تجهیزات مورد نیاز از جمله گاری، بیل، جارو و... ندارد و صرفا تعمیر و تحویل تجهیزات ذکر شده در راستای تعامل با پیمانکار و جهت ارائه خدمات بهتر است.
دیدار بیان کرد: چنانچه پیمانکار به هر دلیلی نسبت به رعایت مفاد قرارداد اقدامات شایسته و بایسته را در خصوص تنظیف سطح شهر را انجام نداد کارگروه موظف است در ۵/۱۶ جلسه تعیین تکلیف وضعیت پیمانکار تشکیل شود.
در پایان دیدار با تاکید بر اینکه شهرداری جهت رضایتمندی و ارائه خدمات بهتر و مطلوب‌تر از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد، از شهروندان خواستار همکاری شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار