روکش آسفالت ۲۹ نقطه بافت فرسوده در بجنورد آغاز شد

معاون عمرانی شهردار بجنورد از آغاز روکش آسفالت در ۲۹ نقطه بافت فرسوده این شهر خبر داد و گفت: ۴۸۰ تن قیر رایگان از محل اعتبارات بازآفرینی شهری برای آسفالت و روکش این تعداد محلات اختصاص یافت.
کد خبر: ۱۱۷۵۳۶۳
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۱ 11 July 2024

به گزارش «تابناک خراسان شمالی» به نقل از ایرنا،  مسعود نیکبخت  اظهارکرد: آسفالت این بافت های فرسوده با همکاری اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی اجرا می شود و براساس برنامه ریزی ها مرداد ماه امسال پایان می یابد.

وی افزود: ۲۰۰ میلیارد ریال برای آسفالت محلات هدف بجنورد هزینه خواهد شد.

نیکبخت خاطرنشان کرد: مناطق کم برخوردار، خاکی، پرتردد، مناطق اصلی و معابر شهری و مکان هایی که آسفالت آنان ۸۰ درصد تخریب شده در اولویت اصلی روکش آسفالت و آسفالت در سالجاری هستند.

معاون عمرانی شهردار بجنورد یادآور شد: هفت محله کم برخوردار بجنورد و نقاط پرتردد شامل مدارس و دانشگاه های امسال با ۵۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات شهرداری آسفالت شد.

نیکبخت خاطرنشان کرد: اجرای آسفالت مطالبه به حق شهروندان و یکی از دغدغه‌های اصلی مجموعه مدیریت شهری است و امیدواریم با اجرایی شدن عملیات آسفالت شاهد رضایت همگانی باشیم.

به گزارش ایرنا، هزینه هر متر مربع روکش آسفالت سه میلیون ریال برآورد می شود و سال گذشته ۲۵۰ هزار متر مربع از معابر بجنورد به صورت لگه گیری آسفالت شد.

شهر بجنورد، مرکز خراسان شمالی ۲۱۰ هزار نفر جمعیت دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار