مدیر پالایشگاه ششم مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: استفاده ۹۰ درصدی از قطعات و تجهیزات راهبردی شرکت‌های تولید کننده، دانش بنیان و باراول در پالایشگاه‌های سیزده گانه نشانه اعتماد به داخلی‌ها و قطع وابستگی به خارجی هاست.
کد خبر: ۱۱۶۶۹۴۷
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۹ 14 May 2024

به گزارش تابناک بوشهر؛ حسن اسعدی بیان کرد: نمایشگاه بین المللی نفت، گاز پالایش و پتروشیمی فرصت بسیار خوبی برای آشنایی، گسترش سطح تعامل و همکاری دوجانبه با سازندگان ایرانی است.

وی گفت: آنچه امروز در این نمایشگاه عرضه شده است نشان می‌دهد سازندگان و تولید کنندگان داخلی با شتاب هرچه بیشتر به‌سوی تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی گام برمی‌دارند و این نشان از عزم و اراده محکم سازندگان در مسیر جهش تولید است.

مدیر پالایشگاه ششم مجتمع گاز پارس جنوبی افزود: مجتمع گاز پارس جنوبی با رفع تمام سختی‌ها و چالش‌ها در سال گذشته توانست با تکیه بر توان فرزندان ایران زمین بیش از ۱۹۶ میلیارد و ۱۰۹ میلیون مترمکعب گاز را شیرین سازی و به خطوط سراسری تزریق نماید.

اسعدی گفت: متخصصان و کارکنان پالایشگاه ششم پارس جنوبی نیز همگام در جهت پیشرفت و عزت کشور در سال جاری برنامه‌های مهمی در راستای تولید پایدار گاز در دست اجرا دارند.

برچسب ها: بوشهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار