معاون فرهنگی کمیته امداد مازندران گفت: از مجموع ۱۷۷۰ شرکت کننده مازندرانی در جشنواره باران وحی، ۱۲۲ نفر به مرحله کشوری راه یافتند.
کد خبر: ۱۱۶۶۷۰۸
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۲ 13 May 2024

به گزارش تابناک مازندران، اسماعیل آرامجان اظهار داشت: جشنواره باران وحی در دو بخش استانی و ملی برگزار می‌شود و در سال ۱۴۰۲ برای اولین بار به صورت مجازی برگزار شد.

 

شرکت ۱۷۷۰ مددجوی کمیته امداد مازندران در جشنواره قرآنی باران وحی  

وی با اشاره به اینکه جشنواره باران وحی با هدف ایجاد انگیزه، اعتماد به نفس و بهره‌مندی از ظرفیت بی‌نظیر قرآن و عترت، شناسایی و هدایت استعدادهای قرآنی، ترویج و توسعه فرهنگ قرآن و اهل بیت در بین خانواده‌های تحت حمایت برگزار می‌گردد گفت: کمک گرفتن از آیات الهی و تاسی از قرآن کریم راه مطمئنی برای غلبه بر مشکلات است.

معاون فرهنگی کمیته امداد مازندران با بیان اینکه، این جشنواره در سه سطح و ۲۰ رشته برگزار شد گفت: در رده زیر ۱۲ سال ۵۶۴ اثر، بین ۱۲ تا ۱۶ سال ۴۸۵ اثر و بالای ۱۶ سال ۷۲۱ اثر در رشته‌هایی از جمله؛ اذان، ترتیل، تحقیق، حفظ قرآن، نهج‌البلاغه، مداحی، نقاشی، خوشنویس و... در این جشنواره شرکت کردند.

آرامجان تصریح کرد: از مجموع ۱۷۷۰ شرکت کننده مازندرانی در این جشنواره، ۱۲۲ نفر به مرحله کشوری راه یافتند.

وی خاطرنشان کرد: در مراسمی با حضور مسئولین و اساتید قرآنی استان ازداوران و برگزیدگان در مرحله استانی با اهدا لوح تقدیر و بسته قرآنی تخصصی و هدیه نقدی تجلیل به عمل آمد.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار