کد خبر: ۱۱۶۶۳۱۱
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۹ 10 May 2024

به گزارش تابناک مازندران ، امیر جمشیدی پیش از ظهر جمعه در حاشیه بازدید از گمرک نوشهر از رشد چشمگیر صادرات کالا از ابتدای سال جاری تاکنون از گمرک نوشهر خبر داد و گفت:

بیش از ۱۰ هزار تن کالا شامل پوره و کنسانتره سیب، کیوی و سیمان به ارزش سه میلیون و ۴۶۲ هزار دلار از طریق گمرک نوشهر به کشورهای ارمنستان، ازبکستان، قزاقستان، روسیه و آذربایجان صادر شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل از نظر وزنی ۲۰۷ درصد و از نظر ارزشی ۱۱۱ درصد رشد را نشان می‌دهد.

وی با اشاره به وظایف قانونی گمرک در حوزه تجارت خارجی، ارائه خدمت به تجار و بازرگانان و تسهیل و روان سازی مبادلات تجاری از برنامه‌های گمرکات مازندران عنوان کرد.

جمشیدی با تاکید بر اینکه تعامل و همراهی با دیگر دستگاه‌ها ذی مدخل در امر تجارت جهت سرعت بخشی به روند ترخیص کالا از گمرک ضروری است، اظهار داشت: درآمد ۴۸۵ میلیارد ریالی گمرک نوشهر از مبادله گمرک با رشد ۷۱ درصدی نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۲ موید این امر است.

مدیرکل گمرک نوشهر گفت: طی این مدت واردات انواع کالا به گمرک نوشهر به ارزش ۵۴ میلیون دلار بوده و این گمرک از کشورهای ارمنستان، روسیه، چین، عمان، بلاروس و اسلواکی کالا وارد نموده است.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار