امام جمعه ایلام؛
امام جمعه ایلام گفت : شهدای جهاد سازندگی، نقش بی بدیلی در دفاع مقدس و سازندگی کشور داشتند، تلفیقی از ایثار، شجاعت، حماسه و دانش به‌هم آمیخت تا نقش سنگرسازان بی‌سنگر در تاریخ انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ماندگار شود و این از فضل خداست که این انسان را در چنین جایگاهی قرار می‌دهد.
کد خبر: ۱۱۶۴۸۶۴
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۳ 30 April 2024

به گزارش تابناک ایلام ؛ حجت الاسلام الله‌نور کریمی‌تبار در یادواره سنگرسازان بی سنگر در شهرستان دهلران بیان داشت : شهدای جهاد سازندگی جزو شهدایی هستند که در جامعه ما گمنام مانده‌اند، آنان به ندای امام راحل لبیک گفتند و برای ساختن کشور، جهاد سازندگی را تشکیل دادند و در آباد کردن روستاها در عرصه‌های مختلف، نام خود را جاودانه کردند و همین‌ها با آغاز جنگ تحمیلی راهی جبهه شدند و عنوان مقدس سنگرسازان بی‌سنگر را به خود اختصاص دادند.

وی افزود : انسان گاهی به‌جایی می‌رسد که دیگر دنبال جمع کردن اموال نیست، بلکه اموالش را در راه خدا هم انفاق می‌کند، به جایی می‌رسد که دنبال عمر بیشتر پس از مقام نیست، بلکه جانش را هم عاشقانه فدا می‌کند، هر چه ارتباط انسان با خدا بیشتر باشد، این انسان وارد معامله بزرگ‌تری می‌شود و خداوند را مشتری جان خودش قرار می‌دهد.

امام جمعه ایلام ادامه داد: افق دید چنین انسان‌هایی فراتر از دنیا و تمام جذبه‌های دنیایی است، انسانی که در این مقیاس قرار گرفت، مانند رزمندگان و سنگر سازان بی سنگر برای دیگران تلاش می‌کند.

وی خاطرنشان کرد : انسان در طول زندگی خود زیست متفاوتی دارد، تمام هم و غم بعضی‌ها در دنیا این است که خود را اداره کنند، بعضی‌ها جرأت این‌که تشکیل خانواده بدهند ندارند، فقط خود را در نظر می‌گیرند، بعضی‌ها یک پله بالاتر می روند و به فکر خود و خانواده خود هستند، اما ارزش این انسان‌ها، به همان اندازه است./ع

 

بیشتر بخوانید :

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار