استاندار اردبیل:

رعایت حق الناس بارزترین مصداق امر به معروف و نهی از منکر است

مجید خدابخش که در همایش آمران به معروف و ناهیان از منکر در سالن ولایت اردبیل سخن می گفت، افزود: گرانفروشی، کم فروشی، کم کاری، غیبت، حیف و میل بیت المال، بی توجهی به انجام کارهای ارباب رجوع و دهها نمونه دیگر از بی توجهی و پایمال کردن حقوق مردم و منکر است.
کد خبر: ۱۱۶۲۹۹
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۸ 22 October 2015
استاندار اردبیل با بیان اهمیت امر به معرو ف و نهی از منکر گفت: رعایت حقوق مردم و حق الناس که پروردگار سبحان بارها در قرآن از آن یاد کرده، بارزترین مصداق این فریضه است.

به گزارش تابناک اردبیل، مجید خدابخش که در همایش آمران به معروف و ناهیان از منکر در سالن ولایت اردبیل سخن می گفت، افزود: گرانفروشی ، کم فروشی ، کم کاری ، غیبت ، حیف و میل بیت المال ، بی توجهی به انجام کارهای ارباب رجوع و دهها نمونه دیگر از بی توجهی و پایمال کردن حقوق مردم و منکر است.

وی یادآوری کرد : سرگذشت قوم لوط ، عاد ، ثمود و قوم شعیب که حقوق انسان ها را زیر پا گذاشته و به غضب الهی دچار شده اند، در قرآن مجید به شکل مفصل بیان شده و بطور یقین پروردگار متعال این آیه ها را برای عبرت انسان ها فرستاده است.

خدابخش اظهار کرد: ما به عنوان کارکنان دولت و خدمتگزاران مردم در قبال هشت ساعت کار موظفی در روز از دولت حقوق دریافت می کنیم و باید به گونه ای در انجام وظایف محوله عمل نماییم که در قیامت شرمنده خداوند و خلقش نباشیم.

وی با اشاره به آمارهایی که از عملکرد مفید در اداره های کشور ارایه شده اند، تصریح کرد : همه افراد جامعه و ارباب رجوع باید دست کم به شکل زبانی ؛ کم کاری و بی توجهی به انجام کارهای مردم ازسوی بعضی کارمندان و متولیان امور مردم را تذکر دهند.

استاندار اردبیل، برگزاری اینگونه همایش ها در مناسبت هایی ویژه مانند دهه اول محرم که سرآغاز انقلاب کربلا و سالروز شهادت امام حسین (ع) و یاران باوفایش است را به عنوان بهانه ای برای یادآوری ضرورت توجه و عمل به فریضه مهم امر به معروف و نهی از منکر در جامعه دانست و از بانیان آن تقدیر نمود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار