تردد در تمامی محورهای مواصلاتی کرمانشاه امکان‌پذیر است

سرپرست راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: امکان تردد در تمامی محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه وجود دارد.
کد خبر: ۱۱۵۴۴۹۲
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۸ 15 February 2024

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از خبرآنلاین سید شهرام کهریزی اظهار کرد: طی ٢۴ ساعت گذشته، بارش برف در محور سه راهی شهدا و بارش باران در کلیه محورهای استان کرمانشاه داشتیم و بارش خفیف برف نیز در محور سنقر -قروه (خسروآباد) بود.

وی با اشاره به بارش باران در تمامی محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه، افزود: تردد در تمامی محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه در حال انجام است و تمامی نیروهای راهداری در حالت آماده باش هستند.

سرپرست راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه تصریح کرد: پرسنل و ناوگان راهداری، تمامی تمهیدات پیشگیرانه از جمله قنوزنی، بررسی پل ها و رفع انسداد احتمالی آن‌ها به منظور جلوگیری از تجمع آب‌های سطحی را انجام ‌ دادند.

وی با بیان اینکه تمهیدات لازم برای خدمت‌رسانی به کاربران جاده‌ای انجام شده، خاطرنشان کرد: گشت‌های راهداری در نقاط پرحادثه با چراغ‌های گردان خطر حضور دارند و راهدارخانه ها برای اسکان مسافران در راه مانده آماده شده است.

این مقام مسئول اذعان کرد: از رانندگان درخواست می‌شود تا قبل از اقدام به سفر با شماره تماس ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها تماس گرفته و با اطلاع از وضعیت راه‌ها نسبت به سفر اقدام کنند.

وی بیان کرد: تمامی تمهیدات لازم در راستای مقابله با پیامدهای احتمالی ناشی از بارش باران، برف و یخبندان در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه اندیشیده شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار