تیم فوتبال شهرداری اردبیل سرتر از ما بود

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: در بازی امروز تیم شهرداری اردبیل سرتر از ما بود؛ هرچند که ما نیز موقعیت‌هایی را داشتیم.
کد خبر: ۱۱۵۱۸۰
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۸ 20 October 2015

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، میشو کریشیج‌ ویچ عصر امروز در نشست مطبوعاتی بعد از بازی مقابل شهرداری اردبیل اظهار کرد: ما در دو هفته اخیر با بازی‌های رو به جلویی که انجام می‌دهیم وضعیت مناسب‌تری را در لیگ داریم، اما امیدواریم دیگر امتیاز از دست ندهیم.

وی با بیان اینکه در بازی مقابل شهرداری اردبیل چندین موقعیت را از دست دادیم؛ هرچند که حریفمان شهرداری نیز سرتر از ما بود، تصریح کرد: بازی جالبی از هر دو تیم شاهد نبودیم و بیشتر گردش توپ در وسط میدان بود.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان با یادآوری اینکه نسبت به بازی‌های گذشته تیم مس رفسنجان بازی قابل قبول‌تری را به نمایش گذاشت، گفت: اگر بازی بسته‌ای نیز انجام شد هدف این بود تا بتوانیم امتیازی را در خانه تیم شهرداری به دست آوریم.

میشو کریشیج‌ ویچ در مورد داوری این بازی نیز افزود: اشتباهات چندان تأثیرگذاری را در تیم داوری شاهد نبودیم؛ هر چند که کار داوری همچنان با برخی مشکلاتی نیز در ایران روبه‌روست.

مربی خارجی مس رفسنجان با بیان اینکه جایگاه واقعی مس رفسنجان در رده‌های پایین جدول نیست و ما در سه بازی در دقایق آخر تساوی را با باخت عوض کردیم، ادامه داد: ما شش امتیاز خانگی را به راحتی از دست دادیم، در غیر اینصورت جایگاه تیم مس رفسنجان بالاتر از این جایگاهی بود که ما در حال حاضر در آن قرار داریم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: ما امروز چندین بازیکن تأثیرگذارمان را به دلیل مصدومیت و کارت قرمز همراه تیم نداشتیم که امیدواریم از هفته‌های آینده این مشکلات نیز برطرف شود تا با یک ذخیره قابل اطمینان بتوانیم بازی خوبی را انجام دهیم.

میشو کریشیج‌ ویچ در مورد تیم شهرداری اردبیل نیز اضافه کرد: بنده دو بازی اخیر این تیم را آنالیز کرده بودم و معتقدم این تیم خط حمله بسیار خوب و خط دفاعی ضعیفی دارد که اگر بتواند ضعف‌های خود را برطرف کند قطعاً در لیگ دسته اول ماندگار می‌شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار