در هفته نهم لیگ برتر فوتبال:

ترکی داور مسابقه حساس صبای قم و فولاد خوزستان شد

دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال، محسن ترکی داور بین‌المللی فوتبال کشورمان را به عنوان داور مسابقه حساس صبای قم و فولاد خوزستان معرفی کرد.
کد خبر: ۱۱۴۹۶۰
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۱ 19 October 2015
به گزارش تابناک قم، دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال اسامی داوران قضاوت‌کننده در دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و فولاد خوزستان در هفته نهم از نیم‌فصل نخست بازی‌های پانزدهمین دوره مسابقات لیگ بر‌تر فوتبال باشگاه‌های کشور را معرفی کرد.

در حالی که نهمین هفته بازی‌های پانزدهمین دوره مسابقات لیگ بر‌تر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس در مدت دو روز یعنی سه‌شنبه و چهارشنبه هفته جاری برگزار می‌شود، صبای قم قرار است در روز دوم بازی‌ها به مصاف تیم فوتبال فولاد خوزستان برود.

صبا در پی سهمیه آسیا و فولاد در فکر بقا

دیدار صبای قم و فولاد خوزستان در یکی از باز‌ی‌های حساس و سرنوشت‌ساز نهمین هفته لیگ بر‌تر فوتبال از ساعت 16:45 دقیقه عصر روز سه‌شنبه بیست و هشتم مهر‌ماه به میزبانی شاگردان علی دایی در تیم فوتبال صبای قم و در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار می‌شود.

این در حالی است که قضاوت این مسابقه را محسن ترکی به عنوان داور وسط بر عهده دارد، مهدی عالی‌قدر کمک داور اول این دیدار است و یعقوب سخندان به عنوان کمک داور دوم و پیروز سیف‌الله‌پور به عنوان داور ذخیره دیگر اعضای تیم داوری این مسابقه حساس هفته نهم از نیم‌فصل نخست بازی‌های پانزدهمین دوره لیگ برتر به شمار می‌روند، ضمن اینکه بهرام مهرپیما ناظر این بازی خواهد بود.

در جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ بر‌تر فوتبال باشگاه‌های کشور در حال حاضر تیم فوتبال صبای قم با کسب 11 امتیاز در مکان هشتم جدول ایستاده است. صبای قم در حالی پنجمین بازی خانگی این فصل را برابر فولاد خوزستان انجام می‌دهد که از چهار بازی خانگی قبل دو برد مقابل پدیده مشهد و فولاد مبارکه سپاهان اصفهان و دو تساوی با تیم‌های استقلال اهواز و گسترش‌فولاد تبریز در کارنامه دارد.

این در حالی است که در هفته نهم مسابقات لیگ بر‌تر فوتسال باشگاه‌های کشور علاوه بر دیدار صبای قم و فولاد خوزستان، بازی‌های حساس دیگری نیز برگزار می‌شود که در تعیین جایگاه 16 تیم لیگ برتری اثرگذار است، هر چند فولاد در صورت برتری در این دیدار همچنان قعرنشین خواهد بود.

صبای قم به دنبال کسب سومین برد متوالی در خانه

همزمان با دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و فولاد خوزستان، چهار دیدار دیگر نیز عصر چهارشنبه برگزار می‌شود، ولی صبای قم در صورت برتری در بازی خانگی برابر شاگردان دراگان اسکوچیچ هم این مربی و فولاد را در منطقه خطر جدول نگه می‌دارد و هم اینکه خود به دو پله بالاتر در جدول خواهد رفت.

صبای قم آخرین تمرین خود را پیش از بازی عصر چهارشنبه، روز سه‌شنبه بیست و هشتم مهرماه در ورزشگاه یادگار امام قم انجام می‌دهد تا علی دایی آخرین نکات تاکتیکی ویژه مصاف با فولاد خوزستان را به شاگردانش یادآوری کند و صبا با آمادگی به میدان برود و بعد از شکست پدیده و سپاهان در قم، این بار سومین برد خانگی را برابر تیم قعرنشین فولاد خوزستان کسب کند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار