نماینده خلخال

200 متر فاصله تا تحقق آرزوی دیرینه خلخالی ها

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: تنها 200 متر فاصله تا تحقق بزرگترین آرزوی مردم خلخال در زمینه بهره مندی از یک راه اصلی باقی است.
کد خبر: ۱۱۴۸۷۴
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۷ 19 October 2015

 به گزارش ایرنا ، جلیل جعفری بنه در آیین کلنگ زنی پروژه ساخت کارخانه تولید روکش تایر خلخال افزود: با پایان یافتن عملیات آسفالت 200 متر باقیمانده از راه اصلی در حال احداث خلخال به فیروزآباد مردم خلخال از نخستین راه اصلی با مشخصات فنی استاندارد و ایمن بهره مند شده و آرزوی چند ساله مردم این شهرستان تا یک ماه آینده محقق خواهد شد.
وی گفت: با بهره برداری از راه خلخال به فیروزآباد که نخستین راه این شهرستان با مشخصات راه اصلی است امکان دسترسی مردم منطقه به راه اصلی اردبیل ، سرچم ، مرکز استان و مرکز کشور از طریق اتصال جاده خلخال به فیروز به این جاده فراهم خواهد شد.
جعفری اظهار کرد: با تحقق بزرگترین خواسته مردم خلخال برای بهره مندی از یک راه اصلی و ایمن از این پس طرح سخنانی همچون محرومیت مردم خلخال از راه مناسب شایسته هیچ مسوول و یا شهروند خلخالی نخواهد بود.
وی یکی از دلایل مهم بی رغبتی سرمایه گذاران بخش خصوصی برای حضور در خلخال را طرح سخنانی همچون محرومیت این شهرستان از داشتن راه مناسب دانست و افزود: انتظار می رود مسوولان و مردم پس از بهره برداری از جاده خلخال به فیروزآباد با پرهیز از تکرار سخنان گذشته زمینه را برای حضور سرمایه گذاران و صنعتی شدن خلخال فراهم کنند.
جعفری با بیان اینکه ایجاد منطقه ویژه اقتصادی در خلخال از چهار سال پیش در محافل مختلف استانی و ملی طرح شده اظهارامیدواری کرد
استاندار و مدیران اجرایی استان برای تحقق خواسته مردم منطقه تلاش کرده و زمینه را برای راه اندازی منطقه ویژه اقتصادی در خلخال فراهم کنند.
او اظهار کرد: معافیت مالیاتی همراه با حمایت های دولت از مزایای ایجاد منطقه ویژه اقتصادی برای سرمایه گذاران راغب به سرمایه گذاری درخلخال خواهد بود.
وی با تاکید بر لزوم توجه مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان به شهرک صنعتی خلخال گفت: با توجه به راه اندازی مجدد واحدهای صنعتی راکد و تعطیل شده در این شهرک زمینه لازم برای صنعتی شدن خلخال فراهم شده و با اندکی تلاش بیشتر می توان زمینه حضور سرمایه گذاران بزرگ صنعتی در این شهرستان را فراهم کرد.
وی با قدردانی از مدیرعامل گروه صنعتی بارز در راه اندازی اولین واحد تولیدی روکش تایر این کارخانه در شهرستان خلخال افزود: بکارگیری و جذب نیروهای بومی اولویت کاری سرمایه گذاران بخش خصوصی در خلخال است که باید مورد توجه سرمایه گذار کارخانه روکش تایر خلخال و سایر سرمایه گذاران بخش خصوصی برای حل مشکل بیکاری این شهرستان مورد توجه قرار بگیرد.
شهرستان خلخال با 95 هزار نفر جمعیت در 105 کیلومتری جنوب اردبیل قرار دارد.
انتهای پیام/
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار