نوای «علی اصغرم لالا» در شهرستان های غرب گیلان طنین انداز شد

کد خبر: ۱۱۲۷۵۵
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۲ 16 October 2015
 صومعه سرا – همزمان با سراسر کشور با برگزاری همایش «شیرخوارگان حسینی»، نوای «علی اصغرم لالا» در شهرستان های صومعه سرا، فومن، شفت و ماسال طنین انداز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، در اولین جمعه از ماه محرم هزاران مادر و کودک در شهرستان های غرب گیلان، با شرکت در همایش «شیرخوارگان حسینی» نوای «علی اصغرم لالا» سر داده و با مادر دلسوخته صحرای کربلا ابراز همدردی کردند.

مادارن در شهرستان های صومعه سرا، فومن، شفت و ماسال همزمان با سراسر کشور و ۱۷۰ نقطه در استان، با پوشاندن لباس های یک دست و با پیشانی بند «علی اصغر (ع) » در همایش «شیرخوارگان حسینی» حضور یافته و در غم شهادت شش ماهه امام حسین(ع) عزادارای و نوحه خوانی کردند.

این همایش در پنج بقعه متبرکه شهرستان صومعه سرا، مصلی مسجد ولی عصر(عج) بالا محله فومن، هیئت محبین ولایت ماسال و مسجد ابا صالح المهدی (عج) شفت با حضور پرشور مادارن و کودکان برپا شد.

همایش «شیرخوارگان حسینی» در اولین روز جمعه از محرم هر سال و با هدف رساندن پیام مظلومیت امام حسین (ع) و یارانش در واقعه کربلا و ذکر مصیبت برای کوچکترین شهید کربلا حضرت علی اصغر (ع)، همزمان با سراسر جهان، در کلیه استان ها و شهرستان های کشور برگزار می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار