تاثیر منفی اقتصاد اردبیل در ورزش استان

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: اقتصاد و تولید پایین در استان تاثیر منفی در ورزش منطقه داشته است.
کد خبر: ۱۱۰۵۶۲
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۷ 12 October 2015

به گزارش خبرنگار مهر، ایوب بهتاج بعد از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ورزش اردبیل در جذب اسپانسر ضعیف است، دلیل عمده این ضعف را به ضعف بخش تولید و نبود صنایع مادر در این استان منتسب دانست.

وی افزود: متاسفانه در استان اردبیل اسپانسری نداریم که حامی تیم های ورزشی شود و ورزش و جوانان تنها توانسته مساعدت چند خیر و همکاری چند دستگاه اجرایی را جلب کند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان به محدودیت بودجه این نهاد اجرایی در حمایت از هیئت های ورزش و ورزشکاران اشاره کرد و افزود: در حال حاضر ۴۸ هیئت در استان و ۳۵۲ هیئت شهرستانی داریم که حمایت از این تعداد به دلیل بودجه محدود آنطور که انتظار می رود نیست.

بهتاج تاکید کرد: در همین راستا آمایش هیئت های ورزشی را در دستور کار قرار دادیم تا اگر هیئت فعالیت مطلوب دارد به صورت ویژه مورد حمایت قرار گیرد.

وی در خصوص اعتراضاتی از سوی برخی ورزشکاران مبنی بر حمایت های حداقلی این دستگاه اجرایی تاکید کرد: حمایت از ورزشکاران توسط وزارت ورزش و فدارسیون ها بر اساس غالب مشخص انجام می شود و با این وجود ورزشکاران انتظار حمایت در سطح استانی دارند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان با تاکید به اینکه ما بر اساس وسع و توان مالی از ورزشکاران حمایت داریم، بیان داشت: تعداد ورزشکاران زیاد است و ما به فراخور وسع حمایت خود را دریغ نمی کنیم.

بهتاج در خصوص پروژه های عمرانی و سرانه ورزشی در استان با بیان اینکه سرانه اردبیل پایین بوده و مطلوب نیست متذکر شد: ۲۸ پروژه ساخت فضاهای ورزشی در دستور کار است که از این تعداد ۱۹ مورد در حال ساخت است.

وی با بیان اینکه در روند اجرای پروژه ها تلاش بر این بوده از پروژه غیر ضروری جلوگیری شود، اضافه کرد: در حال حاضر ساخت خانه کشتی در سرعین و تالار وزنه برداری به جد پیگیری می شود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار