معاون اقتصادی استاندار خوزستان: همه دستگاه‌ها در زمینه اشتغالزایی مسئول هستند

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خوزستان گفت: همه نهادها و دستگاه‌های اجرایی در زمینه اشتغالزایی مسئول هستند و باید ظرفیت دستگاه‌ها در ایجاد فرصت‌های شغلی احصاء شود.
کد خبر: ۱۱۰۳۶۰۴
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۶ 04 May 2023

آقارضا فتوحی روز پنجشنبه در نشست شورای اشتغال که در محل استانداری برگزار شد، اظهارکرد: دستگاه‌های متولی باید زمینه اشتغال را در بخش‌های تخصصی برای دانش آموختگان فراهم کنند.

وی افزود: باید به گونه ای برنامه ریزی شود تا تمام استعدادهای استان که جویای کار هستند به دستگاه ها مراجعه و مشکل بیکاری آنها برطرف شود.

معاون هاهنگی امور اقتصادی استاندار خوزستان با تاکید بر حمایت از طرح های اشتغالزا و کارآفرینان گفت: دستگاه ها و نهادهای متولی امر اشتغال، باید زمینه را برای حضور کارآفرینان و دانش بنیان‌ها فراهم سازند.

وی از مسئولان دستگاه‌ها خواست در جلسات بعد از گزارش دهی پرهیز کرده و اقدامات خود در زمینه اشتغال پایدار و واقعی را مطرح کنند.

فتوحی با تاکید بر اینکه آمارهای اشتغال دستگاه‌ها باید راستی آزمایی شوند، گفت: صرفا ارائه آمار اشتغالزایی از سوی دستگاه‌ها کفایت نمی‌کند و باید این موضوع به خوبی رصد شود.

در ادامه این نشست، راهکارهای ایجاد فرصت های شغلی و رفع موانع پیش روی اشتغالزایی توسط اعضا، مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

همچنین مقرر شد برخی از دستگاه های متولی امر، گزارشی جامع از برنامه های خود برای ایجاد فرصت های شغلی تدوین و ظرف هفته آینده ارائه دهند.

گفتنی است تعهد ایجاد اشتغال استان خوزستان در سال گذشته ۶۰ هزار و ۵۸ نفر بود که بیش از ۷۰ هزار فرصت شغلی ایجاد شد همچنین میزان اشتغال استان برای سال جاری ۶۰ هزار نفر معین شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار