آیا روحانی خبر دارد؟

دسته گل های پژمرده به روحانی نرسید

نارضایتی استقبال کنندگان مقابل فرودگاه از بی توجهی دولت/ تغییر مسیر خروج از فرودگاه با چاشنی بی توجهی به مردم/ دسته گل های پژمرده به روحانی نرسید
کد خبر: ۱۱۰۲۰۱
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۶ 12 October 2015
به گزارش تابناک مازندران، سفر بیست وسوم رئیس جمهور دولت اعتدال در حالی از ساعتی پیش به مازندران آغاز شد که این سفر پیش از انجام و در آغاز ورود هیئت دولت با حواشی خاصی همراه بود.
از صبح امروز جمعیتی بالغ بر دو هزار نفر در مقابل درب خروجی فرودگاه دشت ناز با دست گل و صلوات ساعتها منتظر ورود هیئت دولت و در راس آنها دکتر روحانی بودند اما در نهایت تیم برنامه ریزی رئیس جمهور وی را از درب متروکه و کم استفاده فرودگاه خارج کردند تا شاهد دلخوری دوستداران دولت باشیم.
گروه های موسیقی سنتی، ورزشکاران تکواندوکار، اهالی میاندورود و دانش آموزان مدارس این شهرستان در حالی از این اقدام مسئولان سفر رئیس جمهور مغموم شدند که به وضوح شنیده میشد می گفتند: ما را مسخره کرده اند، اگر نمی خواستند می گفتند تا ساعتها منتظر نمانیم، مگر عبور از بین دو هزار نفر با اتومبیل چقدر وقت دولت را میگرفت.....
انتهای پیام/
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۰
دوهزار نفر؟؟!!! من از ساعت 9 اونجا بودم. حاضرم قسم بخورم 500 نفر هم نبودن که تازه نصفشون دانش آموزهایی بودن که با اتوبوس آورده بودن.
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار