رعایت قیمت‌های مصوب خط قرمز سازمان جهاد کشاورزی خوزستان/ عرضه کالاهای اساسی ادامه دارد

رئیس جهاد کشاورزی خوزستان رعایت قیمت های مصوب را خط قرمز این سازمان عنوان کرد و گفت: در طرح فجر تا فطر ۱۰ هزار و ۷۲ مورد بازرسی تاکنون صورت گرفته که در نهایت منجر به تشکیل یک هزار و ۷۲ پرونده تعزیراتی شده است.
کد خبر: ۱۰۹۹۴۵۴
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۷ 06 April 2023

سید رحمت الله پریچهر روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارکرد: در راستای این طرح اقلام اساسی شامل ۲ هزار و ۴۱۴ تن مرغ منجمد، ۲ هزار و ۵۴۵ تن برنج، ۶۹۴ تن گوشت قرمز و ۵۴۸ تن شکر با قیمت مصوب با هدف تنظیم بازار کالاهای اساسی تاکنون در استان توزیع شده است.

وی افزود: همچنین نمایشگاه های مختلف و متعددی در کلانشهر اهواز و دیگر شهرستان ها با عرضه سایر کالاها در این مدت به منظور رفاه حال شهروندان برپا و کالاها در قالب نمایشگاه توزیع شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان ادامه داد: در طرح فجر تا فطر ۱۰ هزار و ۷۲ مورد بازرسی تاکنون صورت گرفته که در نهایت منجر به تشکیل یک هزار و ۷۲ پرونده تعزیراتی شده است.

پریچهر نظارت بر حسن توزیع و رعایت قیمت های مصوب را خط قرمز سازمان جهاد کشاورزی استان عنوان و اضافه کرد: در این زمینه تیم مشترک نظارت و بازرسی به صورت دائم به رصد و پیگیری موضوع می پردازد.

بر اساس این گزارش، سازمان جهاد کشاورزی خوزستان ضمن حفظ ذخایر راهبردی کالاهای اساسی به منظور تامین و توزیع اقلام اساسی مورد نیاز، عرضه کالا با رعایت قیمت‌های مصوب را با جدیت پیگیری می کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار