همایش طلایه‌داران تبلیغ در ساوجبلاغ برگزار شد

کد خبر: ۱۰۹۳۰۰
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۰ 10 October 2015
ظهر امروز و در آستانه فرا رسیدن ماه محرم، همایش طلایه‌داران تبلیغ در ساوجبلاغ برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ساوجبلاغ، ابوالقاسم پالیزگیر فرماندار شهرستان ساوجبلاغ ظهر امروز در همایش طلایه داران تبلیغ گفت: در برنامه‌های ماه محرم‌ تمام مساجد و هیئت‌های‌ مذهبی باید برنامه‌محور باشند.

وی ادامه داد: سخنرانان و مداحان پرداختن به مباحث محتوایی نهضت عاشورا را در دستور کار قرار داده و برنامه‌محور باشند.

این مسئول تصریح کرد: پرهیز از بیان مباحث غیرمتعارف و غیرمستند و عدم استفاده از ابزار و آلات غیرمتعارف از مسائلی است که باید در مراسم عزاداری حضرت امام حسین (ع) رعایت شود.

پالیزگیر تصریح کرد: حضور مبلغان در مناطق مختلف به‌ویژه مناطق محروم این شهرستان، به احیای باورهای دینی و زنده نگه‌داشتن و تبیین پیام عاشورا برای عزاداران و خصوصاً جوانان و نوجوانان کمک شایانی خواهد کرد.

وی با محکوم کردن آل سعود در قتل عام حاجیان مظلوم منا و برخورد قاطعانه رهبر معظم انقلاب به حاکمان سعودی، نشانه وجود رهبری معظم و شجاع در جامعه اسلامی ایران را برکت بزرگ بیان کرد و گفت: تبیین نقش ولایت فقیه در جامعه اسلامی برای جوانان و نوجوانان در مراسم محرم اسلام بین عزاداران بسیار مهم است.

فرماندار ساوجبلاغ در ادامه افزود: ماه محرم بهترین زمان برای آگاهی‌بخشی به خانواده‌ها و جوانان در زمینه شبهات ماهواره و پدیده شوم اعتیاد است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار