بنیاد برکت مدارس جدید در اردبیل احداث می‌کند

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل گفت: بنیاد برکت با هدف محرومیت‌زدایی از مناطق کمتر توسعه‌یافته و تقویت امر مدرسه‌سازی با رویکرد توسعه علم و دانش مدارس جدیدی را در اردبیل احداث می‌کند.
کد خبر: ۱۰۸۳۱۶
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۸ 08 October 2015

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، امید قیامی صبح امروز در مراسم افتتاح واحد آموزشی سه کلاسه بنیاد برکت در روستای وکیل‌آباد در اردبیل اظهار کرد: اعمال خداپسندانه بنیاد برکت واقعا مورد تقدیر است و این بنیاد نه تنها در بحث مدرسه‌سازی بلکه در زمینه‌های اقتصادی نیز فعالیت‌های زیادی انجام داده است که استان ما نیز از این اقدام بزرگان بی‌نصیب نمانده است.

وی افزود: با درایت مقام معظم رهبری که این بنیاد زیر نظر معظم‌له است اقدامات بسیار مؤثری در محرومیت‌زدایی انجام گرفته که نمونه بارز آن ساخت 17 مدرسه در سطح استان است.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل گفت: این مدرسه با سه کلاس درس و با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد ریال و با زیربنای 340 متر‌مربع با محوطه‌سازی کامل در اختیار دانش‌آموزان است که امیدوارم افراد شاخصی از این مدارس تحویل جامعه شود.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) نیز بیان کرد: رهبر فرزانه انقلاب تمام تلاش خود را برای محرومیت‌زدایی و بالا بردن سطح علمی شما دانش‌آموزان به کار برده است که مدرسه شما نمونه‌ای از هزاران فعالیت بنیاد برکت است که به دستور مقام معظم رهبری ساخته می‌شوند.

حسن‌زاده یادآور شد: من فقط از شما دانش‌آموزان می‌خواهم که خوب درس بخوانید و نماز را سرلوحه اعمال خود قرار دهید که موفقیت شما در گرو بالا بردن سطح علمی‌تان است و دوری از گناه و معصیت در گرو خواندن نماز و انجام فرایض دینی است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار