کشف دپو چوب جنگلی قاچاق در ساری

ماموران جهت بررسی صحت و سقم موضوع به محل اعزام و مشخص شد، دو اصله درخت توسکا به قطر30 به وزن 2 تن توسط افراد ناشناس قطع و به گوشه ای از محل قرار گرفته است که در این خصوص پرونده تشکیل و تحت رسیدگی می باشد
کد خبر: ۱۰۷۶۳۰۶
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۶ 09 November 2022

به گزارش تابناک مازندران ، فرمانده انتظامی شهرستان ساری از کشف 2 تن چوب جنگلي قاچاق دپو شده در جنگل های پارتکلای آن شهرستان خبر داد. .
بر اساس گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "عبدالله حسن زاده"به تشديد اقدامات همه جانبه انتظامي به منظور مقابله با قاچاقچيان چوب اشاره كرد و اظهار داشت: جنگل به عنوان یکی از مواهب الهی در زندگی انسان و سلامت محیط زیست تاثیرات بسزایی دارد و به همین دلیل باید در حفظ آن کوشا بود.
وي در ادامه افزود: ماموران انتظامی بخش دودانگه ساری در پی دریافت گزارشي و برابر اعلام مسئول حفاظت جنگلبانی مبنی بر اینکه تعدادی از قاچاقچیان چوب در جنگل های پارتکلا اقدام به قطع درختان توسکا کرده و در گوشه ای آن را دپو کردند، موضوع را در دست بررسی قرار دادند.
فرمانده انتظامی شهرستان ساری تصریح کرد: ماموران جهت بررسی صحت و سقم موضوع به محل اعزام و مشخص شد، دو اصله درخت توسکا به قطر30 به وزن 2 تن توسط افراد ناشناس قطع و به گوشه ای از محل قرار گرفته است که در این خصوص پرونده تشکیل و تحت رسیدگی می باشد.
سرهنگ حسن زاده در پایان با اعلام اینکه حفاظت از منابع طبیعی وظیفه همگانی است، به عزم راسخ پليس در برخورد با قاچاق اشاره كرد و از مردم خواست در صورت اطلاع يا مشاهده هرگونه مورد مشابه، مراتب را سريعاً از طريق سامانه 110 به پليس گزارش كنند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار