ملت ایران از آزمون الهی هشت سال دفاع مقدس سربلند بیرون آمدند

فرمانده سپاه استان زنجان با بیان اینکه ملت ایران از آزمون الهی هشت سال دفاع مقدس سربلند بیرون آمدند، گفت: ولایتمداری ملت ایران از صحنه های باشکوه این دوران بود.
کد خبر: ۱۰۶۸۷۵۴
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۲ 21 September 2022

به گزارش تابناک زنجان، سردار جهانبخش کرمی ظهر چهارشنبه در مراسم تقدیر و تجلیل از یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس ضمن تبریک هفته دفاع مقدس گفت: در هشت سال دفاع مقدس، ملت ایران در مقابل دنیا ایستاد و از حقانیت خود دفاع کرد.

وی ابراز داشت: دشمنان باید بدانند جوانان و نوجوانان ما مثل شهدا گوش به فرمان رهبری هستند و در این میان جوانان ما مقابل فتنه دشمنان ایستادگی می‌کنند.

فرمانده سپاه استان زنجان، با بیان اینکه جوانان ایران اسلامی با غیرت در مقابل توطئه دشمنان ایستادگی می‌کنند، افزود: امروز نیز همه ما با تمام توان آماده دفاع از انقلاب اسلامی هستیم.

کرمی افزود: هفته دفاع مقدس گرامیداشت هشت سال مقاومت در مقابل دشمن است و ۳۱ شهریور سال ۱۳۵۹ روز تلخی برای ایران اسلامی بود.

وی با اشاره به اینکه هشت سال دفاع مقدس جنگ مرزی نبود، افزود: هدف این جنگ از بین بردن انقلاب و جمهوری اسلامی بود.

فرمانده سپاه استان زنجان با اشاره به اینکه شب‌های جبهه‌های هشت سال دفاع مقدس بسیار باشکوه و ارزشمند بود، ابراز داشت: آرزوی همه رزمندگان این بود که در عاشورا حضور داشتند و از امام خود دفاع می‌کردند.

کرمی یاد آورشد: هشت سال دفاع مقدس یک جنگ جهانی در مقیاس کوچک بود و ملت ایران در این سال‌ها مقابل دنیا ایستاد.

وی گفت: ملت ایران از آزمون الهی هشت سال دفاع مقدس سربلند بیرون آمدند و یکی از این زیبایی‌ها پشتیبانی ملت از ولایت‌فقیه خود است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار