در اقدامی ارزشمند؛ ورزشکار المپیکی آمل سفیر بهزیستی شد

قاسم رضایی دارنده نشان نقره مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی 2015 جهان درآمریکا با حضور در اداره بهزیستی شهرستان آمل به عنوان سفیر بهزیستی این شهرستان معرفی شد.
کد خبر: ۱۰۵۷۱۰
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۴ 04 October 2015
به گزارش تابناک مازندران فرنگی کار وزن 97کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی ایران روز شنبه در دیدار با کارکنان اداره بهزیستی شهرستان آمل ، هدایایی را که پس از کسب مقام دومی مسابقات جهانی آمریکا از مسئولان کشوری ، استانی وشهرستان آمل دریافت کرده بود، به کودکان زیرپوشش بهزیستی آمل اهدا کرد.
رییس اداره بهزیستی شهرستان آمل دراین دیداراز افتخارآفرینی ' قاسم رضایی' کشتی گیر ارزشمند و پهلوان افتخارآفرین آملی در مسابقات جهانی قدردانی و ازاینکه او توانست با کسب نشان نقره مسابقات جهانی کشتی فرنگی در آمریکا دل همه مردم ایران بخصوص مردم آمل را شاد کرد، حق شناسی وتشکر کرد.
' نصرت الله حسن زاده' سازمان بهزیستی تنها سازمانی است که در عرصه خدمت پیشگام است، گفت: آرمان سازمان رسیدن به روزی است که تعداد آسیب دیدگان جامعه کاهش یابد و در این راستا راه اندازی اورژانس اجتماعی و مشاوره درحد وسیع مورد توجه قرارگرفته است.
وی افزود: توانمندسازی معلولان و کودکان بی سرپرست و جامعه هدف دو شاخصه مهم سازمان بهزیستی است، و هدف این نهاد توجه به مساله پیشگیری و ارتقای سطح افکار عمومی جامعه است چرا که این اقدام ها باعث کاهش آسیب های جامعه خواهد شد.
قاسم رضایی هم در این یدار گفت: حضور در میادین بزرگی همانند المپیک و رقابت های جهانی برای هر ورزشکاری سخت است.
وی ادامه داد: همیشه نتایج مثبت دعای خیر مردم را در میادین بین المللی، جهانی و المپیک احساسمی کردم و این کمترین کاری بود که می توانستم انجام بدهم.

منبع: مازند اسپرت
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار