مدیر مخابرات استان خبرداد:

فراهم شدن امکان ثبت مشاغل خوزستان در سامانه ۱۱۸

کد خبر: ۱۰۴۱۹۳۹
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۹ 28 April 2022

مدیر مخابرات منطقه خوزستان از فراهم شدن امکان ثبت شماره تماس و آدرس مشاغل در سامانه ۱۱۸ خبر داد و گفت: صاحبان مشاغل می‌توانند با انجام این کار آدرس و شماره تماس خود را در دسترس عموم قرار دهند.

رحیم فلاح زاده در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: صاحبان مشاغل با ارائه مدارک و مستندات قانونی و پرداخت مبلغی بسیار جزیی، می‌ توانند با مراجعه به امور مشترکان مخابرات محل زندگی خود، نسبت به ثبت تلفن و آدرس در سامانه پاسخگویی ۱۱۸ اقدام کنند.

وی افزود: این کار با هدف کمک به بخش تولید و تسهیل در روند خدمات رسانی به صاحبان مشاغل و صنایع برای ثبت شماره تلفن ثابت و همراه است و بر این اساس صاحبان مشاغل می‌توانند با انجام این کار آدرس و شماره تماس خود را در دسترس عموم قرار دهند.

مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت: شهروندان می‌توانند با شماره گیری تلفن ۳۳۳۳۳۳۳۳ با پیش کد هر استانی به سامانه اطلاعات پاسخگویی ۱۱۸ آن استان متصل شده و خدمات اطلاعات ۱۱۸ مورد نیاز خود را دریافت کنند.

فلاح زاده با اشاره به آمار تماس‌ها با سامانه ۱۸۸ در یک ماه گذشته عنوان کرد: در یک ماه گذشته ۳۱۱ هزار و ۱۹۰ تماس از تلفن همراه و ۹۳ هزار و ۱۹۰ تماس از تلفن ثابت با سامانه پاسخگویی ۱۱۸ استان برقرار شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار