استاندار همدان:

برای جذب اعتبارات استانی بیشتر، آمار و شاخص‌های استان، واقعی و دقیق احصا شود

استاندار همدان گفت: برای جذب اعتبارات استانی بیشتر، آمار و شاخص‌های استان، واقعی و دقیق احصا شود.
کد خبر: ۱۰۴۰۷۳۳
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۹ 21 April 2022

 

استاندار همدان گفت:برای جذب اعتبارات استانی بیشتر، آمار و شاخص‌های استان، واقعی و دقیق احصا شود.

به گزارش تابناک همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد در جلسه هماهنگی، برنامه ریزی و طرح مباحث و موارد مرتبط با مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، گفت: احصاء و اصلاح شاخص‌ها و آمار‌ها، یکی از اولویت‌هایی است که در کنار دیگر وظایف انجام و اجرایی خواهد شد.

وی تاکید کرد: در زمینه اشتغال و اشتغال‌زایی کارآمدی‌ها و ظرفیت‌های استان دنبال می‌کنیم.

استاندار همدان افزود: سهمیه اشتغال به تفکیک دستگاه‌های اجرایی استان در نظر گرفته شده و تحقق آن نیز به‌طور مستمر رصد، پیگیری و نظارت خواهد شد.

 

قاسمی فرزاد اشاره کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی استان، نگاهی بسیط نسبت به مجموعه خود داشته و افق پیشرفت و توسعه را به طور کارشناسی رصد کنند.


استاندار همدان تصریح کرد: با نگاه ویژه دولتِ عدالت محور و همراهی نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، امور را در راستای پیشرفت استان پیش خواهیم برد.

وی با بیا اینکه ضرورت دارد آمار واقعی و دقیق ارائه شود و صرفاً به گزارش عملکرد تقلیل نیابد، افزود: آمار و شاخص‌های استان را واقعی و دقیق احصا کنیم تا در زمینه جذب اعتبارات متضرر نشویم.

استاندار همدان بیان کرد: اگر آمار و شاخص‌های استان به صورت دقیق احصا و به مراجع بالادستی اطلاع‌رسانی نشود، در بودجه سالانه نسبت به دیگر استان‌ها عقب خواهیم ماند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار