اجرای گام ششم طرح شهید سلیمانی در بافق

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بافق گفت: در گام ششم طرح شهید سلیمانی، بسیجیان برنامه‌ی حمایتی و امر به سلامت را در دستور کار خود قرار دادند.
کد خبر: ۱۰۲۹۲۳۸
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۲ 17 February 2022

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، محسن نصیری گفت: کار‌های حمایتی و توزیع بسته‌های معیشتی یکی از برنامه‌های گام ششم است که ادامه دارد. برنامه دیگر هم اقناع سازی افرادی است که واکسن نزدند.

 

وی افزود: لیست اسامی افرادی که واکسن تزریق نکردند، در اختیار پایگاه‌ها قرار می‌گیرد و با تماس با این افراد، آن‌ها را به تزریق واکسن تشویق و ترغیب می‌کنند.

 

نصیری بیان داشت: این افراد دلایلی مانند بیماری زمینه‌ای، ترس از تزریق و نداشتن اعتقاد را بیان می‌کنند، اما بسیجیان آن‌ها را اقناع و به زدن واکسن ترغیب می‌کنند.

 

وی خاطرنشان کرد: روزانه به طور میانگین، پنج پایگاه درگیر این کار هستند و در مجموع این پایگاه‌ها روزانه ۱۰۰ تماس با افراد واکسن نزده برقرار می‌کنند.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بافق گفت: نیاز است اقناع‌سازی بیشتری به وسیله رسانه‌ها صورت بگیرد و اعضای شبکه بهداشت با اطلاعات علمی و پزشکی بیشتری که دارند، می‌توانند تاثیر بیشتری در اقناع این افراد داشته باشند.

 

نصیری ادامه داد: برنامه دیگر رزمایش، امر به سلامت است که بسیجیان با حضور در مکان‌های شلوغ، رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی را توضیح و تذکر می‌دهند. فعالیت دیگر در این رزمایش، تذکر شیوه‌نامه‌های بهداشتی در سطح شهر با بلندگو است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار