اجرای طرح مهر ولایت در خلخال

فرماندار خلخال از اجرای طرح مهر ولایت با هدف تجدید میثاق با آرمان های شهدا و دیدار با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران این شهرستان خبرداد.
کد خبر: ۱۰۱۴۹۲
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۰ 27 September 2015
علی نظری روز یکشنبه در نشستی با خانواده های شهدا و ایثارگران خلخال افزود: در این طرح مسوولان اجرایی ، نظامی و انتظامی خلخال با حضور در منزل خانواده های شهدا ، ایثارگران و جانبازان و دیدار و گفت و گو با این خانواده ها و آشنایی نزدیک با مسائل و مشکلات آنها یک بار دیگر با آرمان های شهدا تجدید میثاق می کنند.
وی همچنین در دیدار با خانواده شهیدان سید قدیر قدیری و محب الله رضوانی از شهدای عملیات خیبر گفت: تکریم و احترام خانواده شهدا وظیفه اول مسوولان این شهرستان بوده و باید در اولویت کاری آنها در هر رده مسوولیتی قرار بگیرد.
فرماندار خلخال افزود: عزت ، اقتدار و عظمت امروزی کشور مدیون خون شهدا بوده و جایگاه والای خانواده های معظم شهدا در دل مسوولان و مردم است.
به گزارش ایرنا ، سرهنگ مصطفی کریمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خلخال نیز در این نشست با گرامیداشت یاد و خاطره 501 شهید والامقام این شهرستان دیدار با خانواده شهدا و دلجویی از آنها را از برنامه های مدون سالانه بسیج سپاه خلخال اعلام کرد.
شهرستان خلخال با 95 هزار نفر جمعیت در 105 کیلومتری جنوب اردبیل قرار دارد.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار