چهار طرح پاک‌سازی مواد مخدر در مناطق شهری اندیمشک برگزار شد

دادستان عمومی و انقلاب اندیمشک گفت: با هدف گسترش سلامت اجتماعی چهار طرح پاک‌سازی مناطق شهری اندیمشک از توزیع کنندگان مواد مخدر در شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۱۴۶۰
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۶ 27 September 2015

صادق جعفری‌چگنی اظهار داشت: مقابله با توزیع‌کنندگان مواد مخدر در شهرستان یکی از اهداف مهم امسال دستگاه قضایی و انتظامی شهرستان تعیین شده است.

وی گفت: طرح پاکسازی مناطق مختلف شهری از توزیع کنندگان مواد مخدر از سال گذشته با همکاری بخش‌های مختلف شهری در اندیمشک آغاز شد.

دادستان عمومی و انقلاب  اندیمشک عنوان کرد: با اجرای این طرح مقادیر قابل توجهی مواد مخدر از توزیع کنندگان کشف و در اختیار دستگاه قضایی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: عاملین و متهمین نیز پس از دستگیری توسط نیروی انتظامی شهرستان به مقام قضایی جهت برسی اتهام و عنوان مجرمانه تحویل داده شده‌اند.

جعفری‌چگنی بیان کرد: با هدف گسترش سلامت اجتماعی از سال گذشته تا کنون چهار طرح پاک سازی مناطق شهری اندیمشک از توزیع کنندگان مواد مخدر در شهرستان برگزار شد.

وی گفـت: این طرح با هدف پاسخ به مطالبه شهروندان در مقابله با توزیع کنندگان مواد مخدر در اندیمشک اجرا شده است.

دادستان عمومی و انقلاب  اندیمشک عنوان کرد: طرح مقابله با توزیع کنندگان مواد مخدر در اندیمشک با جدیت توسط مسئولین قضایی و انتظامی شهرستان ادامه خواهد یافت.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار