مدیرکل استاندارد خوزستان: بستر ایجاد اشتغال در استان وجود دارد

کد خبر: ۱۰۱۱۵۲۸
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۶ 24 November 2021

مدیرکل استاندارد خوزستان گفت: بستر مناسبی برای توسعه اشتغال به ویژه در صنعت ساختمان در سطح خوزستان وجود دارد.

به گزارش ایرنا رضا قیصی پور روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از بیست و دومین نمایشگاه صنعت ساختمان، آسانسور و پله برقی در اهواز در محل دایمی نمایشگاه‌های بین المللی اهواز در جمع خبرنگاران، با ابراز خرسندی از حضور فعال شرکت‌های برند و مطرح در این نمایشگاه بیان کرد: این نمایشگاه، به عنوان یک نقشه راه و منبع اطلاعاتی بسیار تاثیرگذار برای شرکت ها، متخصصان و کارشناسان صنعت ساختمان محسوب می‌شود.

وی گفت: شرکت ها و فعالان در این حوزه با شرکت در برنامه های نمایشگاهی می‌توانند نسبت به اشتراک گذاری فناوری‌های جدید و اطلاعات، اقدام کرده و برای ایجاد روابط تجاری طولانی مدت با سایر فعالان در بازارهای جهانی زمینه را فراهم کنند.

مدیرکل استاندارد خوزستان ادامه داد: برگزاری نمایشگاه‌ صنعت ساختمان، آسانسور و پله برقی در پیشبرد اهداف اقتصادی، بسیار تاثیر گذار است.

قیصی پور از شهروندان و افراد مرتبط دعوت کرد خواست تا از بیست و دومین نمایشگاه صنعت ساختمان اهواز که از تاریخ دوم تا پنجم آذر با حضور واحدهای تولیدی مطرح از استان و کشور در حال برگزاری است دیدن کنند.

نمایشگاه صنعت ساختمان، آسانسور و پله برقی از تاریخ دوم تا پنجم آذر در سالن کارون نمایشگاه بین المللی اهواز با حضور ۹۰ شرکت از استان‌های مختلف دایر شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار