استاندار: مسئولیت اجتماعی در صنایع جنوب بوشهر نظام‌مند می‌شود

استاندار بوشهر گفت: خدمات صنایع نفت و پتروشیمی این استان به جامعه پیرامونی در قالب مسئولیت‌های اجتماعی با برنامه‌ریزی و تشکیل کمیته‌های تخصصی و مشترک در قالب پروژه‌های عمرانی و طرح‌های اشتغال‌زایی نظام‌مند می‌شود.
کد خبر: ۱۰۰۹۴۰۰
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۱ 15 November 2021

 

به گزارش تابناک بوشهر،احمد محمدی‌زاده روز دوشنبه در آیین تکریم و معارفه فرماندار عسلویه اشتغال نیروهای بومی در صنایع نفت و پتروشیمی‌های مستقر در منطقه پارس جنوبی را یک ضرورت دانست و افزود: باید همه از ظرفیت‌های منطقه پارس جنوبی از جمله شهرستان‌های پیرامونی آن بهره مند شوند تا بخشی از مشکلات مردم و عقب‌ماندگی منطقه جبران شود.

وی با اشاره به اینکه پروژه‌های مهم و با ارزشی در عسلویه اجرا شده، تصریح کرد: پروژه‌هایی مانند سد اخند که نیاز مردم را برطرف می‌کند از موارد مهم و ماندگار محسوب می‌شود.

محمدی‌زاده ادامه داد: با بررسی‌های انجام شده جایگاه عسلویه در مقاطع مختلف تاریخی، نشان می‌دهد که اکنون این سرزمین به پیشرفت‌های قابل توجهی رسیده است.

وی گفت: درحالی که عسلویه از زیرساخت‌های اولیه زندگی در برخی مقاطع بی‌بهره بود اکنون با نگاه ویژه نظام اسلامی و دولت‌های مختلف دارای امکانات مهم و ویژه‌ای است.

استاندار بوشهر یادآورشد: تحقق مطالبات مردم در عرصه‌های زیرساختی و عمرانی ضروری است .

وی افزود: در تاسیسات پارس جنوبی در عسلویه افزون بر ۱۰۰ میلیارد دلار در دولت‌های مختلف سرمایه‌گذاری شده است.

محمدی‌زاده گفت: وحدت و همدلی یکی از ویژگی‌های مردم و مسئولان شهرستان عسلویه است امروز همه مردم و مسئولان در این شهرستان همدل و با انسجام در راستای اهداف نظام تلاش می‌کنند.

وی افزود: اتحاد و وحدت عامل موفقیت در برنامه‌ها و طرح‌ها است.

محمدی زاده گفت: وجود امنیت مطلوب در عسلویه بعنوان مناطق مهم و استراتژیک کشور نتیجه اتحاد و همدلی مردم و مسئولان است.

استاندار بوشهر در این آیین با معرفی سید علی هاشمی به‌عنوان فرماندار عسلویه از خدمات عبدالنبی یوسفی(فرماندار سابق) قدردانی کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار