رضایتمندی مردم ازاستقراردولت الکترونیک

شهردار اردبیل گفت: راه‌اندازی سیستم دولت الکترونیک در ارائه خدمات کیفی‌تر و مطلوب‌تر زمینه‌ای را فراهم کرده تا رضایت مردم در دریافت این خدمات بیشتر و بهتر فراهم آید.
کد خبر: ۱۲۷۶۹۹
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۴ 11 November 2015

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حمید لطف‌اللهیان عصر امروز در نشست با مدیران و معاونان شهرداری اردبیل اظهار کرد: ما باید تلاش کنیم تا مراجعه حضوری مردم به حداقل رسیده و آنها در اسرع وقت خدمات شهرداری را با مراجعه به سیستم الکترونیکی دریافت کنند.

وی تصریح کرد: از این پس جلسات شورای مدیران شهرداری اردبیل بنا به اهداف اجرایی به «کارگاه بررسی پروژه‌های تعریف شده مدیران شهرداری» تبدیل می‌شود.

شهردار اردبیل با تاکید بر اینکه در جلسات شورای مدیران و شورای معاونان شهرداری از پرداختن به مباحث تئوریک و کلی‌گویی پرهیز می‌شود، گفت: توجه به مقوله تفکرسازی به جای پروژه‌سازی و همچنین تبدیل شهرنشین به شهروند، سرلوحه تمام اقدامات عمرانی، فرهنگی، اجتماعی و خدماتی شهرداری اردبیل است.

لطف‌اللهیان با بیان اینکه جلسات برگزار شده شورای مدیران تحت عنوان «کارگاه مدیران شهرداری» قطعاً به عملیاتی شدن پروژه منجر می‌شود، تاکید کرد: جلسات آتی نیز در راستای بررسی پیشرفت فیزیکی پروژه‌های عملیاتی شده برگزار می‌شود.

وی ضرورت تغییر نگاه پروژه‌ای در شهر اردبیل به نگاه توسعه‌ای را یادآوری کرد و افزود: توسعه فرهنگی و اجتماعی نیز باید در اولویت برنامه‌ها باشد و تمام مدیران مجموعه نیز باید نگاهی توسعه‌محور داشته باشند.

لطف‌اللهیان تیم منتخب مدیران مجموعه شهرداری را تیمی متعهد، متخصص و با تجربه معرفی کرد و ادامه داد: این تیم با توجه به سوابق درخشان خدمتی که دارد، می‌تواند در دسترسی به اهداف تعیین شده موفق عمل کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: برنامه‌های مدیران در قالب پروژه‌های تعریف شده برای سه سال آینده شهرداری در هر یک از جلسات و کارگاه‌های مدیران شهرداری جهت کنترل پیشرفت، به طور دقیق مورد بررسی قرار می‌گیرد.

لطف‌اللهیان صیانت از حقوق کارکنان مجموعه، صیانت از حقوق شهروندان و صیانت از حقوق شهر را سه مؤلفه‌ای بیان کرد که هر‌گونه اقدامی در مجموعه شهرداری اردبیل در جهت عملی شدن اهداف نظام صیانت شهرداری صورت می‌گیرد.

شهردار اردبیل راهکار برقراری نظام صیانت در مجموعه شهرداری اردبیل را در برقراری کامل دولت الکترونیک در این مجموعه دانست و تاکید کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته با برون‌سپاری بخش قابل توجهی از کارها، شهروندان برای دریافت خدمات شهرداری به مراجعه مستقیم به شهرداری نیاز ندارند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار