مدیرکل بهزیستی کرمانشاه در گفتگو با تابناک خبر داد؛
مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه از پرداخت ۱۴۰ میلیارد ریال کمک بلاعوض به خانوارهای دارای ۲ معلول برای ساخت مسکن مددجویی در شهرهای این استان خبر داد.
کد خبر: ۹۹۸۶۴۲
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۶ 04 October 2021

پرداخت ۱۴۰ میلیارد ریال کمک بلاعوض به خانوارهای دارای ۲ معلول کرمانشاهی

فرحناز محمدی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: در ۶ ماهه نخست سال جاری اعتبار ۱۲ میلیارد ریالی مسکن مددجویان بهزیستی استان کرمانشاه جذب شده که اعتبار مذکور برای مشارکت در احداث ۳۷ واحد مسکونی در این استان هزینه می‌شود.

وی افزود: از ابتدای سال ۹۵ تاکنون در قالب تفاهم‌نامه‌های مشترک پنج جانبه بیش از ۴۰۰ مسکن مددجویی در استان کرمانشاه ساخته شده است.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه تصریح کرد: این تفاهم‌نامه‌ها شامل تفاهم‌نامه ایتام در قالب ۲۰ سهمیه با ۹ متقاضی و ۲۰ درصد پیشرفت کار و تفاهم‌نامه خاتم‌الانبیا در قالب ۱۰ سهمیه با چهار متقاضی و ۹۷ درصد پیشرفت کار است.

وی افزود: برای ساخت هر واحد مسکونی خانوارهای دارای ۲ معلول در شهرها یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال و در روستا ۸۵۰ میلیون ریال کمک بلاعوض پرداخت می‌شود.

به گفته محمدی تعهد سال جاری بهزیستی استان کرمانشاه برای واگذاری مسکن مددجویان ۱۲۰ واحد بوده که در ۶ ماهه نخست سال جاری ۶۵ واحد از آن به خانوارها واگذار شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار