رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان اسلامشهر، گفت: تعداد ۲۵۰ دستگاه تلفن همراه و تبلت در طی سال تحصیلی گذشته برای دانش آموزان نیازمند شهرستان اسلامشهر تهیه و اهدا شده است.
کد خبر: ۹۹۷۹۲۳
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۳ 01 October 2021

 

محمد رضا غضنفری رئیس کمیته امداد و امام خمینی(ره) شهرستان اسلامشهر، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اسلامشهر، اظهار کرد: با حمایت‌های خیرین و نیکوکاران، قریب به ۲۵۰ دستگاه تبلت و تلفن همراه برای استفاده از کلاس های آموزشی در شبکه آموزش شاد در طی سال تحصیلی گذشته تهیه و در اختیار دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد قرار داده شده است.

غضنفری با اشاره به اینکه ۹۸۱ دانش آموز و ۱۱۷ دانشجو تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان اسلامشهر قرار دارند افزود: به منظور حمایت از دانش آموزان و دانشجویان بی بضاعت و تحت پوشش کمیته امداد در کنار تامین و پرداخت کمک هزینه تحصیلی این افراد در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید، ۲۵۰ بسته لوازم تحریر با همت و حمایت خیرین و کمک‌های مردمی تهیه و در اختیار این عزیزان قرار داده شده است.

وی با اشاره به برگزاری آیین معنوی شور عاطفه ها، بیان کرد: در راستای احیای سنت حسنه جشن عاطفه ها به منظور جمع‌آوری و مشارکت اقشار مختلف مردم به ویژه دانش آموزان برای کمک به دانش آموزان بی بضاعت، که هر ساله در روزهای آغازین سال تحصیلی برگزار می‌شود، امسال به دلیل مصادف شدن با ایام محرم و صفر با نام شور عاطفه ها و با مشارکت و همکاری آموزش و پرورش برگزار می‌شود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان اسلامشهر ،تاکید کرد: ترویج فرهنگ انفاق و نوع‌دوستی و مشارکت پذیری در دانش‌آموزان، پیگیری کاهش آسیب‌های اجتماعی، برقراری عدالت اجتماعی و رفع تبعیض و کاهش فاصله طبقاتی که از مهم‌ترین اهداف برگزاری مراسم شور عاطفه ها است، با مشارکت و همراهی اقشار مختلف مردم به ویژه دانش‌آموزان تحقق می یابد.

وی با اشاره به شرایط به وجود آمده به دلیل شیوع ویروس کرونا در جامعه و تشکیل کلاسهای آموزشی به صورت غیرحضوری و مجازی و با استفاده از شبکه اجتماعی شاد، گفت: دانش‌آموزان و خیرین علاقه مند برای شرکت در این طرح می توانند کمک های خود را از طریق شماره حساب ها و یا اپلیکیشن و درگاه‌های پرداخت مجازی اعلام شده از طریق کمیته امداد واریز و با کمک های خود ما را در تهیه اقلام و لوازم تحریر مورد نیاز دانش آموزان بی بضاعت یاری کنند.

غضنفری با تاکید بر اینکه تمامی کمک های جمع آوری شده در این طرح با اولویت خرید گوشی و تبلت و نوشت افزار و پوشاک دانش آموزان صرف می‌شود، خاطرنشان کرد: هدایای درون مدرسه ای با نظارت شورای مدرسه و نماینده سازمان دانش آموزی و کمیته امداد و هدایای شهرستانی نیز با نظارت سازمان دانش آموزی شهرستان و با اعلام رئیس انجمن اولیا و مربیان و مدیران مدارس در بین دانش‌آموزان نیازمند توزیع می شود.

به گزارش خبرگزاری فارس علاقمندان جهت شرکت در طرح معنوی شور عاطفه ها می توانند، علاوه بر تحویل حضوری کمک های غیرنقدی خود به مراکز نیکوکاری و کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان اسلامشهر، کمک های نقدی خود را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۵۰۰۰۷۷۵۸ به نام اکرام و محسنین اسلامشهر واریز و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های ۵۶۴۷۰۰۳۰ و یا ۵۶۴۷۰۲۵۴ تماس حاصل کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار