کد خبر: ۹۹۷۷۱
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۱ 23 September 2015
مدیرکل دفتر فنی استانداری البرز با بیان اینکه مشکل زیست‌محیطی روستای سیل‌زده سیجان از سوی استانداری البرز پیگیری می‌شود، گفت:‌ تلاش می‌شود اقدامات باقی‌مانده مربوط به این روستا تا قبل از شروع فصل سرما به پایان برسد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، ابوالفضل فانی در جلسه رسیدگی به وضعیت روستای سیل‌زده سیجان که پیش از ظهر امروز با حضور مسئولان مربوطه در استانداری البرز برگزار شد، اظهار داشت: در این جلسه مقرر شد ستادی در روستای سیجان به ریاست فرمانداری به صورت هفتگی تشکیل شود تا موارد و مشکلات رصد شده و مورد بررسی قرار گیرد.

وی با بیان اینکه با برگزاری این جلسات و پیگیری آن توسط دهیاری و فرمانداری رفع معضلات در مدت زمان مشخص در دستور کار قرار می‌گیرد، افزود: بر این اساس مقرر شد بحث کمبود ماشین آلات توسط آب منطقه‌ای البرز با کمک راه‌ و شهرسازی و شهرداری حل شود.

مدیرکل دفتر فنی استانداری البرز خاطرنشان کرد: در زمینه بازگشایی مسیر مقرر شد آب منطقه‌ای خط مشخصی را برای بنیاد مسکن ایجاد کند و بنیاد مسکن نیز نسبت به معوض دادن زمین‌ها اقدام کند.

وی با بیان اینکه مشکل زیست‌محیطی این منطقه از سوی استانداری البرز پیگیری می‌شود، گفت: با حل این موضوع زمین به صورت معوض در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

فانی با اشاره به وضعیت کنونی روستای سیجان، تصریح کرد: بیش از 90 درصد اقدامات لازم انجام شده و تنها قسمت پایانی آن مربوط به لایروبی و دیوارکشی باقی مانده است که پس از واگذاری معوض زمین‌ها، توسط آب منطقه‌ای و بنیاد مسکن قابل اجرا است.

وی اظهار داشت: تلاش می‌شود اقدامات باقی‌مانده مربوط به این روستا تا قبل از شروع فصل سرما به پایان برسد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار